ال جی تلویزیون ۸۸ اینچی ۸K خود را معرفی کرد

امروزه تلوزیون هایی با کیفیت های متفاوت HDR و ۴k در اندازه های مختلف از سازندگان بزرگ معرفی می شوند  ، به نوعی این شرکت ها در حال رقابت در ارائه ی کیفیت و رزولوشن تصاویر بهتر هستند . به تازگی کمپانی بزرگ ال جی تلویزیون ۸۸ اینچی با رزولوشن ۷۶۸۰*۴۳۲۰  ۸K را رسما معرفی کرد .

این تلویزیون با ۳۳ میلیون پیکسل ۴ برابر بیشتر از تلویزیون های اولترا اچ دی با رزولوشن  ۳۸۴۰*۲۱۶۰  و همچنین ۱۶ برابر بیشتر از تلویزیون های فول اچ دی ۱۹۲۰*۱۰۸۰ در خود پیکسل گنجانده است . این محصول در نمایشگاه CES لاس وگاس به عنوان بزرگترین تلویزیون ۸۸ اینچی ۸K ساخته شده تا به امروز به نمایش گذاشته می شود .

ال جی برای بالابردن رزولوشن این تلویزیون  نورپیکسل های کوچکتر را کاهش می دهد و نسبت دیافراگم را نیز تغییر می دهد و  همین باعث روشنایی بیشتر در پنل های خود می شود .

 

ال جی بیش از این  در سال گذشته نیز بزرگترین پنل تولید شده را با ۷۷ اینچ ۴k را در کارنامه خود دارد ، شرکت ال جی در ساخت پنل های بزرگ تخصص ویژه ای دارد . ال جی تامین کننده پنل های دیگر سازندگان سونی ، پاناسونیک و دیگر شرکت ها است . بزرگترین رقیب ال جی تولید کننده دیگر کره ای سامسونگ است ، این دو شرکت به عنوان دو غول تکنولوژی در ساخت تلویزیون و لوازم خانگی محسوب می شوند البته سامسونگ در رتبه نخست قرار دارد . ال جی در حال حاضر بیشتر تمرکز خود را درساخت پنل های QLED گذاشته است و برای رقابت با شرکت سامسونگ در کشورهای دیگر کارخانه هایی برای تولید پنل های تلفن های هوشمند و تلویزیون ساخته است .

منبع engadget

[table id=1 /]

نمایندگی

[table id=1 /]

نام *
person
این فیلد را پر کنید
ایمیل *
email
این فیلد را پر کنید
شماره تماس *
phone
این فیلد را پر کنید
پیام *
create
این فیلد را پر کنید

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست