اکانت اینستاگرام گوگل برای نمایش عکس های گوشی های پیکسل

یکی از دلایل فروش خوب گوشی های پیکسل ، دوربین فوق العاده اس است که گوگل در گوشی های خود استفاده کرده است . گوکل در حال حاضر دارای یک حساب رسمی اینستاگرام با نام madebygoogle@ است که کاربران می توانند عکس هایی که با گوشی های ثبت می کنند در حساب کاربری خود به اشتراک بگذارند . اما ظاهرا این حساب کاربری برای گوگل رضایت بخش نبود و در چند روز گذشته یک حساب کاربری جدید دیگری با نام Googlepixwl@ معرفی کرد . در حساب کاربری جدید گوگل ، 100 عکس صبت شده وجود دارد که با دوربین های گوشی پیکسل گرفته شده است که در کادرهای زیبای گرافیکی به نمایش گذاشته شده اند .
این حساب کاربری که در بخش Art Gallery قرار گرفته است ، گوگل در این حساب کاربری 100 عکس را در 414 پست به صورت گرافیکی و جذاب برای نمایش قرار داده است . تمام عکس های قرار داده شده در این مکان در طول یک روز پست شده است . اما برای بهتر دیده شدن این پست ها ، گوگل 100 نفر را دنبال می کند و این برای کسانی که توسط گوگل دنبال شده اند بسیار هیجان زده شده اند . اما این تعداد تصاویر ثبت شده بصورت نمونه برای شروع کار قرار داده شده اند و در آینده شاهد تصاویر بیشتری از کاربران خواهیم بود .

اگر در بین مجموعه عکس‌هایی که به صورت گالری ثبت شده‌اند جستجو کنید، در آخرین عکس هر گالری مطلبی در مورد قرعه‌کشی گوشی پیکسل ۲ خواهید دید. با لایک کردن آن عکس و افزودن نظر به آن پست در این قرعه‌کشی که در تاریخ ۱۲ مهر (۴ اکتبر) انجام خواهدشد شرکت‌ داده می‌شوید.

کاربران می توانند در تصاویری که در حساب کاربری گوگل در اینستاگرام قرار داده شده ، آخرین عکس هر مطلب را لایک و نظر خود را در مورد تصاویر اعلام کنند و در قرعه کشی گوگل شرکت داده می شوند .

منبع androidpolice

 

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست