بیت کوین در آینده به ارز واحد جهان تبدیل خواهد شد

جک دروسی یکی از بنیان گذاران و مدیرعامل شبکه اجتماعی توئیتر در مصاحبه ای با مجله تایمز عنوان کرد : من فکر می کنم در آینده ای نزدیک تنها یک ارز واحد وجود خواهد داشت که در تمام کشور ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت  و آن هم ارز جهانی بیت کوین خواهد بود .

جک دروسی در ادامه مصاحبه خود گفت : روزی خواهد رسید که کل جهان یک ارز واحد خواهد داشت و اینترنت هم تنها یک ارز واحد خواهد داشت . من شخصا بر این باور هستم که تنها ارز واحد جهان بیت کوین خواهد بود . وی امیدوار است پیش بینی خود تا ۱۰ سال آینده اتفاق خواهد افتاد .

جک دروسی در گذشته هم ارز دیجیتالی بیت کوین را تائید کرده است و این موضوع جدیدی نیست ، دروسی در گزارش اسکوئر سه ماهه چهارم سال گذشته عنوان کرد : ارز دیجیتالی بیت کوین فرصتی خواهد بود تا اکثر مردم بتوانند به یک سیستم مالی دسترسی داشته باشند .

ارز رمزنگاری شده بیت کویین در شبکه مجازی کامپیوتر اجرا می شود ، با ارز دیجیتالی می توان مبادله های پولی که کم هزینه می باشد و دور زدن هزینه ها و نظارت بانک ها و دولت ها در مبادلات به کار می رود .

شرکت بزرگ اسکوئر با شروع سال ۲۰۱۸ در تلاش است تا با راهکاری دسترسی مردم را به ارز های دیجیتالی راحت تر کند . در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ و چند هفته قبل از اینکه ارز دیجیتالی بیت کوین به رقم ۲۰ هزار دلار برسد این شرکت اعلام کرد با راهکاری قصد داریم کاربران بتوانند بیت کوین را از اپلیکیشن Cash App خرید کنند و یا بفروشند . اسکوئر اعلام کرد در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ این امکان را برای کاربرانش فراهم خواهد کرد .

دروسی در ادامه مصاحبه خود با تحلیلگران گفت : بیت کوین کاربرد های زیادی دارد و فقط در خرید و فروش خلاصه نخواهد شد ، ما معتقدیم که با این تکنولوژیمی توان صنعت را متحول کرد و می خواهیم بدون اتلاف وقت آن را یاد بگیریم .

جک دروسی در مصاحبه خود با خبرگزاری تایمز در مورد وجود مشکلاتی در فراگیر شدن ارز دیجیتالی گفت :روند فعلی بیت کوین خیلی آهسته و پر هزینه می باشد  ، ولی با توجه به اینکه مردم به سمت ارز دیجیتالی می روند این مشکلات قابل رفع می باشد . تکنولوژی های جدید تری وجود دارند از جمله بلاک چین که می تواند دسترسی های بیت کوین را افزایش دهد و با سرعت بیشتری انجام داد .

منبع businessinsider

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست