تبلیغات ارزهای دیجیتالی توسط گوگل انجام می شود

بر اساس گزارشی که از CNBC منتشر شده است ، گوگل پس از آنکه ممنوعیت تبلیغات ارزهای دیجیتالی را در اوایل سال میلادی اعلام کرد ، روز گذشته ممنوعیت تبلیغات ارزهای دیجیتالی را لغو کرد . لغو ممنوعیت توسط گوگل ، این اجازه را به صرافی های قانونی می دهد تا از ماه آینده خرید تبلیغات خود را از گوگل در کشورهای آمریکا و ژاپن پرداخت کنند .

گوگل ، ممنوعیت تبلیغات و دیگر فعالیت های مربوط به ارزهای دیجیتالی را از ماه مارس میلادی به خاطر افزایش بی رویه ی تبلیغات سکه های دیجیتالی و همچنین زیاد شدن کلاهبرداری و سخت شدن تشخیص آن ها از سرمایه گذاران واقعی شده بود .همچنین ، گوگل قصد دارد تبلیغات ICO را که به طور گسترده ای توسط شرکت هایی که بدون قانون به دنبال جذب سرمایه هستند را رد کند و تبلیغات برای کیف پول و مشاوره ی تجاری ارزهای دیجیتالی در کمپانی گوگل به طور کل ممنوع خواهد ماند .

مشخص نشده است که چرا گوگل ممنوعیت تبلیغات ارزهای دیجیتالی را لغو کرده است ، اما به نظر می رسد گوگل به این نتیجه رسیده است که بالا رفتن دروغین قیمت ارزهای دیجیتالی به پایان رسیده است . کمپانی فیسبوک ، در ماه ژانویه برای نخستین بار ممنوعیت خود را برای انواع مختلف تبلیغات ارزهای دیجیتال را اجرا کرد ، در ماه ژوئن برخی از ممنوعیت های تبلیغاتی ارزهای دیجیتالی را لغو کرد .

فیسبوک همچنان تبلیغات ICO را ممنوع اعلام کرده است و از شرکت ها می خواهد برای تبلیغات ارزهای دیجیتالی مراحل قانونی آن را طی کنند . بنابراین گوگل نمی خواهد درآمد حاصل از تبلیغات ارزهای دیجیتالی را از دست دهد .

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست