تصاویر و اطلاعات جدیدی از گلکسی اس ۹ سامسونگ منتشر شد

با نزدیک شدن به کنگره جهانی موبایل شایعاتی در مورد پرچمداران شرکت سامسونگ شنیده می شود ، بی شک ستاره بزرگ نمایشگاه جهانی موبایل در سال ۲۰۱۸ گلکسی اس ۹ خواهد بود . پیش از برگزاری این نمایشگاه تصاویر و اطلاعات جدیدی از پرچمداران سامسونگ گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس منتشر شده است .

 

galaxy s9

با تصاویری که منتشر شده است مشخص می کند سامسونگ در طراحی پرچمداران ۲۰۱۸ خود قرار نیست تغییرات زیادی را شاهد باشیم ، در طراحی فیزیکی شباهت بسیار نزدیکی به پرچمداران سال گذشته خود گلسی اس ۸ و نوت ۸ خواهد داشت . در هر حال گفته می شود سامسوگ تمرکز خود را در باطن دستگاه اس ۹ قرار داده است .

با این حال ، شرکت سامسونگ با دعوت نامه ای که برای نمایش محصول جدید خود به رسانه ها ارسال کرده است ، به احتمال بسیار زیاد تغییرات بسیار زیادی در قسمت پشتی دستگاه اعمال کرده است . در این دعوت نامه به دوربین این دستگاه اشاره شده است، انتظار می رود سامسونگ قابلیت های دوربین پرچمدار خود را با بهینه سازی های فوق العاده ای معرفی می کند . با این احتمالات شاهد تغییرات زیادی  در نرم افزار و سخت افزار این دستگاه خواهیم بود .

با توجه به تصاویری که از نمای جلوی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس منتشر شده است ، همانطور که انتظار می رفت گلکسی اس ۹ با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی و گلکسی اس ۹ پلاس با صفحه نمایش ۶.۲ اینچی خواهد بود ولی تفاوت زیادی به نسل گذشته این دستگاه ها نخواهد داشت . شرکت سامسونگ از پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ در کشور های امریکا و چین عرضه خواهد کرد و در دریگر کشورها از پردازنده اگزینوس ۹۸۱۰ ساخت خود استفاده خواهد کرد .

شرکت سامسونگ تغییرات بزرگ را در دوربین این دستگاه اعمال کرده است ، سامسونگ در پرچمدار جدید خود از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که توانایی تغییر مکانیکی دیافراگم f/2.4 یا f/1.5 را خواهد داشت . دوربین این دستگاه در حالت فیلم برداری فوق آهسته می تواند از کیفیت ۷۲۰ p و ۴۸۰fps پشتیبانی کند ، سامسونگ از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دیگری برای ثبت تصاویر پرتره استفاده خواهد کرد که نمونه این دوربین را در گلکسی اس ۸ استفاده کرده است . گفته می شود از دوربین های مشابه ۸ مگاپیکسلی در هر دو گوشی استفاده خواهد شد .

با این حال طبق اطلاعاتی که قبل از کنگره جهانی موبایل منتشر شده است ، شرکت سامسونگ تغییرات اساسی فقط در دوربین و اندازه صفحه نمایش این محصولات نخواهد بود بلکه تغییرات بسیار زیادی نیز در سخت افزار این پرچمداران شاهد خواهیم بود . سامسونگ در مدل کوچکتر گلکسی اس ۸ از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و در مدل بزرگتر پلکسی اس ۹ پلاس از ۶ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده خواهد کرد . همچنین سامسونگ در هر دو مدل از اسپیکرهای استریو به کار خواهد برد. سامسونگ محصولات جدید خود را در نمایشگاه MWC 2018 با تمام جزئیات معرفی خواهد کرد .

منبع  slashgear

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست