تصاویر گوشی آنر جدید قبل از برگزاری نمایشگاه MWC 2018 منتشر شد

در روز گذشته تصاویری از گوشی جدید شرکت هواوی منتشر شد ، در ابتدا بسیاری تصور می کردند که این تصاویر مربوط به گوشی بالارده آنر ۸ پرو (Honor 8 pro ( باشد . اما بعد از آن مشخص شد این تصاویر مربوط به محصولی است که در ظاهر شباهت بسیار زیادی به آنر ۷ ایکس (Honor 7X) دارد ، گفته می شود هواوی برای احیای مجدد این گوشی را ساخته است که در روز شنبه بصورت آنلاین به وسیله ی ایوان بلس به اشتراک گذاشته شد . آنر یکی از برند های تجاری شرکت هواوی می باشد و به عنوان یکی از زیر مجموعه های این شرکت فعالیت می کند . دستگاهی که در تصاویر دیده میشود ، شباهت بسیار زیادی با گوشی های جدید بازار دارد .این گوشی با صفحه نمایش بزرگی که دارد نسبت تصویر ۱۸:۹ را ارائه می دهد و از حاشیه های باریکی در طراحی استفاده شده است .این منبع ادعا میکند بر اساس تصاویری که منتشر شده است ، شرکت بزرگ هواوی قصد دارد این گوشی را در کنگره چهانی موبایل که تا چندی دیگر در شهر بارسولونا برگذار می شود معرفی خواهد کرد ، ولی زمان عرضه این محصول فعلا منتشر نشده است .

در حالی که شرکت هواوی در طراحی دوباره و برند سازی مجدد برخی از محصولات خود چندان با شرکت های زیر مجموعه ی خود غریبه نیست ، اما هواوی این کار را اغلب به منظور عرضه ی این محصولات به بازار اروپا را دارد ، برند آنر نیز ثابت کرده است در بازار اروپا عملکرد خوبی داشته است . اصولا مسئولان برند آنر در مقایسه محصولات خود با دیگر محصولات شرکت هواوی حساسیت زیادی را نشان می دهند ، زیرا مدیریت این شرکت همیشه اصرار بر این داشته اند که آنر کار خود را انجام می دهند و دارای سطح بالایی از استقلال می باشند ، این در حالی است که آنر متعلق به سومین فروشنده بزرگ گوشی های هوشمند می باشد . اما مسئله ی که حائز اهمیت است ، چه لزومی دارد گوشی ای که شباهت بسیار زیادی به آنر ۷ ایکس  Honor 7X دارد و در گذشته در بازار اروپا عرضه شده است برای دوباره راهی بازار اروپا شود .

اما به احتمال بسیار زیاد شرکت آنر این مدل را با قیمت پایین تری نسبت به رقبا راهی بازار اروپا خواهد کرد ، با توجه به قیمت پایین تر نسبت به رقبا می تواند با دیگر محصولات بازار رقابت کند . اما این سیاست ممکن است سبب اشباع نمونه های موجود در بازار شود ، زیرا گوشی های هوشمند سری پی اسمارت (P smart ) شرکت هواوی به تازگی در کشور چین عرضه شده است . با شباهتی که به Honor 7X از لحاظ طراحی و دیگر قابلیت ها از جمله صفحه نمایش نسبتا بزرگ و دوربین بهتر است اما با پردازنده ای که مشابه پردازنده هواوی کرین ۶۵۹ و با ۴ گیگابایت رم می باشد  .

در هر حال مشخصات و نام این گوشی هوشمند فاش می شود و در نمایشگاه MWC 2018 به طور رسمی معرفی خواهد شد ، اما بر خلاف تصورات شرکت هواوی قصد ندارد گوشی های پرچمدار خود P20  و P20  پلاس را در نمایشگاه MWC شهر بارسلونا معرفی کند . معرفی این ۲ مدل به صورت یک ماه به تعویق افتاده است ، گفته می شود شرکت هواوی محصولات جدید خود را در۲۷ مارس در شهر پاریس  معرفی خواهد کرد .گفته می شود شرکت هواوی با تاخیری که در معرفی پرچمداران خود ایجاد کرده است قصد دارد با تاخیر معرفی رقابت مستقیم این محصولات با گوشی های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس که در اسفند ماه امسال معرفی می شوند را جلوگیری کند.

منبع androidheadlines

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست