حساب کاربران نسخه هک شده اپلیکیشن اسپاتیفای مسدود می شود

اسپاتیفای یکی از بزرگترین شرکت های ارائه سرویس موسیقی در اقدامی قصد دارد کاربرانی را که از نسخه ی هک شده ی اپلیکیشن اسپتاتیفای استفاده میکنند ، حساب کاربری این افراد را مسدود کند . شرکت اسپاتیفای در روزهای اخیر ایمیلی را به کاربرانی که از نسخه های هک شده اسپاتیفای استفاده میکنند ارسال کرده است ، در متن این ایمیل آمده است : فعالیت غیر عادی در اپلیکیشن مشاهده شده و اخطار مسدود کردن حساب کاربری را خبر داده است . اما شرکت اسپاتیفای حساب کاربران را به طور کل مسدود نکرده است ، بلکه کاربران می توانند نسخه هک شده اسپاتیفای را حذف کنند و نسخه جدید را دانلود کرده و با حساب کاربری خود وارد اپلیکیشن شوند .

سرویس موسیقی اسپاتیفای ۸۸ میلیون کاربر آنلاین دارد که این کاربران به طور رایگان از این اپلیکیشن استفاده می کنند ، در آمد اسپاتیفای از تبلیغات و اعمال برخی محدودیت ها و فروش برخی موزیک ها بدست می آید.با این حال برخی از سایت ها نسخه هک شده اپلیکیشن اسپاتیفای را در سایت خود در اختیار کاربران قرار داده اند و کاربران می توانند با استفاده از این نسخه از قابلیت های پولی این اپلیکیشن استفاده کنند . در نسخه ی هک شده اسپاتیفای تمام امکانات این اپلیکیشن رایگان نمی باشد ولی تعدادی از امکانات در این اپلیکیشن رایگان و در دسترس کاربران قرار گرفته است .مثلا دسترسی به موزیک پولی مورد نظر در دسترس میباشد ولی کیفیت بالای این موزیک در دسترس کاربران نمی باشد .

در حال حاضر تعداد کاربرانی که از نسخه هک شده اسپاتیفای استفاده می کنند مشخص نشده است ، اسپاتیفای در کل ۱۵۹ میلیون کاربر دارد که ۷۱ میلیون از این کاربان حساب کاربری خریداری شده دارند .

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست