حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش در سال ۲۰۱۸ پیشرفت خواهد داشت

شرکت اپل برای اولین بار از تکنولوژی فیس آی دی در آیفون ۱۰ استفاده کرد ، اپل قصد دارد در سال جاری از فیس آی دی یا سیستم تشخیص چهره هوشمند به عنوان سیستم تشخیص هویت کاربران در محصولات خود استفاده کند . اما تولید کنندگان گوشی های اندرویدی در حال توسعه تاچ آی دی یا سنسور تشخیص اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش هستند  تا گام بزرگی در تکنولوژی حس گر اثر انگشت را به ثبت برسانند .

اما به تازگی شرکت ویوو(Vivo) برای نخستین بار از فناوری سنسور تشخیص اثر انگشت یکپارچه در صفحه نمایش در یکی از محصولات خود در نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد ، حالا گزارشی از ETnews منتشر شده است ، در این گزارش آمده است بسیاری از سازندگان موبایل های هوشمند با سیستم عامل اندروید در سال جاری از تکنولوژی یکپارچه حسگراثرانگشت با صفحه نمایش استفاده خواهند کرد .

TrendForce ، یک شرکت تحلیلی است در زمینه محصولات الکترونیکی در بازار است تحقیق و پژوهش می کند ، در گزارش جدیدی که منتشر کرده است که نشان می دهد چه شرکت هایی در آینده از تکنولوژی حسگر اثرانگشت یکپارچه با صفحه نمایش استفاده خواهند کرد :

ما پیش بینی می کنیم که در سال ۲۰۱۸ فناوری حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش پیشرفت چشمگیری را تجربه خواهد کرد ، شرکت های سامسونگ ، ال جی ، اوپو ، ویوو و شرکت هواوی از تکنولوژی حسگر اثر یکپارچه در صفحه نمایش را در محصولات خود استفاده خواند کرد .

 تولید انبوه و تامین قطعات از جمله سنسورهای مورد نیاز در ساخت سنسورهای اثرانگشت یکپارچه با صفحه نمایش ،  از اصلی ترین دلایل مشکلات پیش روی سازندگان برای پیش برد این فناوری در سال جاری خواهد بود .در حالی که شرکت Vivo برای اولین بار از سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش را به نمایش در آورد ، در حال حاضر نتوانسته است محصولی با تکنولوژی حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش را معرفی کند . اما به نظر می رسد این محدودیت ها در سال جاری کاهش یابد و شاهد حضور این فناوری در محصولات اندرویدی باشیم .

منبع www.neowin

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست