خودروهای برقی باعث ورشکستگی خودروسازان می شود

خودروی برقی

صنعت خودروهای الکتریکی با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و خودروسازان بزرگ را دچار نگرانی کرده است . بر همین اساس ، مخالفان و موافقان صنعت خودروسازی الکتریکی تغییرات زیادی را تجربه می کند . به نظر می رسد شرکت ( فولکس واگن ) غول خودروسازی آلمانی مسیر مشخصی را برای هدف خود انتخاب نکرده است . مقامات فولکس واگن پس از رسوایی در آلایندگی خودروهای دیزلی ، خودروهای الکتریکی را به عنوان هدف های آینده ی این شرکت عنوان کردند . این شرکت در چندین سال گذشته تبلیغات بسیار زیادی را از خودروهای الکتریکی کرده است . در حال حاضر ، قراردادهای مختلفی در راستای خودروهای پاک امضا شد ، بیانیه های بسیاری در همین رابطه منتشر شد ، با این حال به نتیجه ی قابل قبولی نرسید .

اروپا قصد دارد میزان انتشار آلایندگی خودروها را کاهش دهد و قوانین سختگیرانه ای را در رابطه با این موضوع تصویب کردند . دولت مردان اروپا به دنبال کاهش 40 درصدی آلایندگی های خودروها می باشند ، درحالی که خودروسازان آلمانی به دنبال کاهش 30 درصدی آلایندگی خودروها می باشند .در حال حاضر ، پس از بررسی های انجام شده با کاهش 35 درصدی آلایندگی خودروها تا سال 2030 دولت مردان اروپا با خودروسازان آلمانی به توافق رسیده اند .

اما مقامات فولکس واگن در بیانیه ای نگرانی های خود را در رابطه با پیشرفت صنعت خودروهای برقی اعلام کردند ، فولکس واگن قصد دارد تا سال 2025 میلیون ها خودروهای برقی را وارد بازار کند . سرانجام هربرت دیس مدیر عامل فولکس واگن ، از قوانینی که تردد خودروهای با آلایندگی را منع می کند ، نارضایتی خود را اعلام کرده است . وی در بیانیه ی خود گفت : با پیشرفت سریع صنعت خودروسازی الکتریکی ، می تواند 100 هزار شغل مربوط به خودروسازی را نابود کند ، در حال حاضر این تغییرات خارج از توان مدیریتی می باشد و هزینه بسیار بالایی دارد .

نارضایتی خودروسازان از پیشرفت سریع خودروهای برقی منطقی می باشد ، تولید خودروهای برقی هزینه زیادی را لازم دارد و می تواند باعث تعطیلی بسیاری از صنایع خودروسازی شود .

منبع insideevs

نمایندگی

,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست