زایس لنز با دیافراگم f 2/4 را برای دوربین های بدون آینه سونی معرفی کرد

شرکت زایس که در کشور آلمان فعالیت می کند یکی از بزرگترین تولید کننده های لنزهای دوربین شناخته می شود ، این شرکت علاوه بر تولید توید لنزهای دوربین های عکاسی با شرکت های تولید کننده موبایل های هوشمند نیز همکاری میکند و مسئولیت تامین لنزهای دوربین گوشی های هوشمند را بر عهده می گیرد . اخیرا شرکت زایس از لنز جدید خود با نام Loxia با فاصله کانونی ۲۵ میلی متری ، دیافراگم f/2.4 و فوکوس دستی برای دوربین های سونی با لنزهای سری E-mount که بددون آینه می باشند معرفی کرد . لنز Loxia  در ابعاد بسیار مناسب و جمع و جور ساخته شده که بسیار مناسب عکاسانی است که در خیابان مشغول به عکاسی می باشند و مدام با دوربین خود در حال سفر هستند و میخواهند عکس های باکیفیتی را با دوربین بی نظیر خود به ثبت برسانند .

لنز Loxia  بصورت الکترونیکی می تواند با دوربین های بدون آینه سونی ارتباط برقرار کند ، این لنز با اینکار می تواند تمام داده های فوکوس را به دوربین انتقال دهد تا در عملکرد زوم Peaking با دقت کامل انجام شود . کاربران باید به عملکردهای این لنز اتکا کنند ، زیرا این لنزاز قابلیت فوکوس اتومات بهره مند نیست .

 از دیگر ویژگی ها و قابلیت های لنز Loxia می توان به قابلیت DeClick اشاره کرد ، با این قابلیت می توان دیافراگم را برای استفاده های فیلم برداری تنظیم کرد و از دیگر قابلیت ها ، عدسی فاقد اعوج (Virtually Distortion) ، بدنه ی کاملا فلزی بسیار عالی ، حداقل فاصله ی کانونی ۱۰ المان در ۸ گروه ، فکوس ۰.۲۵ متری و وزن ۳۹۳ گرمی اشاره کرد .

در حال حاضر ۵ لنز درخانواده لنزهای زایس Loxia وجود دارد ، این لنزها به ترتیب : ۲۱mm f/2.8  ، ۲۵mm f/2.4  ، ۳۵mm f/2 ، ۵۰mm f/2  و همچنین ۸۵mm f/2.4 می باشند .

لنز لوکسیا زایس همراه با تمامی لوازم جانبی آن ها دارای همان قطر یکسان می باشند و کاربران را قادر می سازند در هنگام عکاسی  ، باسرعت بالا و به راحتی بین فاصله کانونی مختلف تغییرات را اعمال کنند . لنزهای لوکسیا زایس عملکرد مطلوبی را در فیلم برداری و عکاسی دارا می باشد ، چه در صورت جداگانه و چه در صورت های مجموعه ای این قابلیت را دارا می باشد . لنز های لوکسیا با کیفیت فوق العاده ای که دارا می باشند می تواند در بسیاری از کاربردها مورد استفاده قرار بگیرند  و تصاویر خارق العاده ای را به ثبت برسانند .

از تصاویر ثبت شده با این لنز …

منبع petapixel

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست