سامسونگ دستیار صوتی بیکسبی را در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد

Galaxy Home

 

طبق گزارش wsj ،  ظاهرا سامسونگ اطمینان کافی به دستیار صوتی نوپای خود یعنی بیکسبی (Bixby) دارد که قصد دارد آن را در اختیار توسعه دهندگان قرار دهد .در کنفرانس توسعه دهندگان سانفرانسیسکو که در هفته ی آینده برگزار خواهد شد ، سامسونگ قصد دارد قابلیت های جدیدی را برای دستیار صوتی خود معرفی کند  و آن ها را به. طور کامل در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد ،  دقیقا مشابه این کار را شرکت های گوگل و آمازون با دستیارهای صوتی الکسا و گوگل اسیستنت انجام دادند.بر اساس گزارش های بدست آمده ، توسعه دهندگان قابلیت سفارش غذا را به دستیار صوتی الکسا اضافه کرده اند .

یکی از اصلی ترین مشکلات دستیار صوتی بیکسبی این است که در آمریکا فقط ۶ درصد کاربران از آن استفاده می کنند . این آمار در مقایسه با سهم ۲۴ و ۲۰ درصدی الکسا و گوگل بسیار کم است و سامسونگ در تلاش است دستیار صوتی خود را محبوب تر از پیش کند .با این وجود دستیار بیکسبی سامسونگ بر روی میلیون ها دستگاه موبایل ، تلویزیون و دیگر لوازم خانگی نصب شده و بفروش می رسند .از دیگر مشکلات در هوش مصنوعی AI بیکسبی وجود دارد که از کمبود امکانات و لهجه ی رباتی بیکسبی می توان اشاره کرد .با این حال ، سامسونگ فروش اسپیکر خود که مجهز به دستیار صوتی بیکسبی را آغاز نکرده است ، در حالی که سه ماه از معرفی این دستگاه سپری شده است .

تاکنون سامسونگ تلاش های زیادی را برای بالا بردن انگیزه توسعه دهندگان برای ساخت افزونه ای برای دستیار صوتی بیکسبی انجام داده اند. با وجود ارائه ی پیشنهاد 500 دلاری سامسونگ به 50 توسعه دهنده برای افزایش قابلیت های بیکسبی، فقط 30 نفر از آن ها این پیشنهاد را قبول کرده اند . در نهایت سامسونگ توانست 46 توسعه دهنده را برای این پروژه به کار بگیرد و یک جایزه ی 10 هزار دلاری را برای ارائه ی بهترین اپلیکیشن در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ اهدا خواهد شد .

بدون شک سامسونگ امیدوار است با در اختیار قرار دادن بیکسبی به توسعه دهندگان ، همانند آمازون ، گوگل و مایکروسافت پیشرفت دستیار صوتی خود با سرعت بیشتری انجام شود.در آینده سامسونگ با بارگذاری رویداد خود اطلاعات بیشتری را ارائه خواهد داد و همچنین جزئیات بیشتری در مورد گوشی هوشمند جدید خود با صفحه نمایش قابل انعطاف منتشر می کند .

منبع engadget

نمایندگی

, , , , ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست