سامسونگ یک تبلت جداشونده با سیستم عامل کروم و دوربینی قدرتمند عرضه می کند

شرکت سامسونگ به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند و لوازم خانگی معروف است ، سامسونگ در تولید کامپیوتر های شخصی و قطعات کامپیوتری نیز فعالیت دارد . اما کروم بوک سامسونگ با استقبال خوب کاربران در بازار روبه رو نشد ، همین موضوع باعث شده است کمپانی سامسونگ دست به تغییراتی در این محصول خود کند . طبق اطلاعاتی که به دست آمده است نشان می دهد سامسونگ از ماه نوامبر در حال آماده سازی خود برای معرفی تبلت جدیدی جدا شونده تحت عنوان Nautilus در سال جدید است .

ظاهرا تبلت جدید سامسونگ از سیستم عمل گوگل کروم قدرت می گیرد ، احتمال می رود در Nautilus از پردازنده ی اینتل سری Core که در این تبلت استفاده خواهد شد . در این تبلت از دوربینی استفاده شده است که لنزاین دوربین سونی IMX258  است که در گوشی ال جی G6 استفاده شده است که همین موضوع می تواند کاربران را جذب این تبلت کند . با توجه به اینکه اکثر تبلت ها دارای دوربین های با کیفیت 720p هستند ، تبلت سامسونک با این لنز می تواند به عنوان اولین تبلت کروم بوکی باشد که از بهترین لنز موجود در بازار استفاده میکند که این به نوعی هیجان انگیز است .

در حال حاضر اطلاعات دیگری از تبلت جدید سامسونگ در دسترس نمی باشد ، به احتمال بسیار زیاد سامسونگ در این تبلت از صفحه نمایش 12 اینچی یا کوچکتر استفاده خواهد کرد . سوالات بزرگ و زیادی در مورد این تبلت مطرح می شود .ممکن است این تبلت در نمایشگاه CES سال 2018 معرفی شود ولی این اطمینان را نمی دهیم که این تبلت در آن تاریخ معرفی شود .

و اما به قیمت گذاری این محصول می رسیم ، با توجه به اینکه سامسونگ قصد دارد در این تبلت از پردازنده نسل جدید اینتل استفاده کند تاثیری روی قیمت تبلت سامسونگ خواهد داشت ، با توجه به اینکه اگر برای رقابت با تبلت پیکسل روانه بازار شود باید قیمت کمتری برای این محصول در نظر گرفته شود . درحالی که تبلت سرفیس مایکروسافت در بازار قدرت بیشتر و کارایی بیشتری را بین محصولات دارد و میتواند انتخاب خوبی باشد .

منبع engadget

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست