شرکت کانن در سال ۲۰۱۸ به بالاترین سود دهی در ده سال اخیر می رسد

شرکت کانن یکی از بزرگترین تولید کننده های دوربین های عکس برداری،  روز گذشته در گزارشی پیش بینی سود ۲۷ درصدی را در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد . کانن به لطف افزایش سود دهی در سال جاری می تواند به یک موفقیت بزرگی در یک دهه اخیر بدست آورد . اما این سود دهی از کجا تامین خواهد شد؟

کانن با استراتژی جدید و افزایش دامنه ی فعالیت خود در زمینه تولید دوربین های عکس برداری و فیلم برداری و کاهش تمرکز بر تولید دستگاه های کپی می تواند گام بزرگی را در پیشبرد سود دهی این شرکت بردارد .

طبق پیش بینی هایی که انجام شده کانن در سال ۲۰۱۸ با ۲۷ به سود عملیاتی ۴۲۰ میلیارد ین معادل ۳.۹ میلیارد میلیارد دلارخواهد رسید ، این رقم در سال گذشته ۳۷۶ میلیارد ین معادل ۳.۰۷ میلیارد دلار بوده است . به این ترتیب این شرکت ژاپنی می تواند با استراتژی جدید خود برای دومین سال متوالی به سود قابل توجهی برسد .

طبق پیش بینی های انجام شده با توجه به صرفه جویی در هزینه ها و همچنین افزایش فروش محصولاتی همچون کاتریج و دیگر محصولات می توان به سود ۳۰ درصدی در سال جاری رسید .

همچنین دوربین های کامپکت دیگر محبوبیتی بین کاربران ندارد و گوشی های هوشمند امروزه با دوربین های باکیفیت خود جایگزین دوربین های کامپکت شده اند و همین باعث شده تا شرکت کانن در به سمت بازاریابی در سازمان های نظارتی و بیمارستان ها رفته است . شرکت کانن برای تحقق این هدف در اولین اقدام خود شرکت AXIS سئودی که در زمینه سیستم های نظارتی فعالیت می کند را تصاحب کرد . همچنین از دیگر اقدامات این شرکت ژاپنی می توان به خرید شرکت های تولید کننده دستگاه های بیمارستانی و تجهیزات سنوگرافی  Toshiba Medival System اشاره کرد.

شرکت کانن با ارزش کلی ۵۲ میلیارد دلاری در بازار است ، یکی دیگر از دلایل افزایش سود دهی این شرکت میزان تقاضای پنل های اولد OLED است ، با افزایش تقاضای تولید کنندگان گوشی های هوشمند از پنل های OLED ، سفارش تولید این نوع پنل ها در شرکت کانن نیز بیشتر خواهد شد.پیش بینی های دیگری نیز انجام شده است که به احتمال بسیار زیاد ارزش پول ژاپن (ین) با کاهش کمی روبرو خواهد شد . پیش بینی می شود هر دلار امریکا با ۱۱۰ ین معامله خواهد شد .

منبع reuters

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست