صرافی های ارز دیجیتالی عدالت و امنیت ندارند

بر اساس گزارشی که در روز سه شنبه توسط دفتر دادستانی کل نیویورک منتشر شد ، بازار جدید معاملات ارزهای دیجیتالی در معرض آسیب پذیری قرار دارد و این بازار قادر نخواهد بود تا امنیت معاملات را برای مشتریان فراهم آورد . هدف از انتشار این گزارش ، زیر سوال بردن تمام اقدامات صرافی های ارزهای دیجیتالی می باشد و اشاره می کند که تعدادی از این صرافی ها ، در انجام تلاش های جدی برای نظارت و متوقف کردن دست کاری در تجارت ، موفق نشده اند . در ادامه گزارش آمده است ، برخی از مبادلات ارزهای رمزنگاری شده در خطوط همپوشانی کسب و کار دخیل می باشند و همین موضوع به اختلالات بسیار جدی در منافع مردم تاثیر بسیاری دارد .

باربارا آندردو ( Barbara Underwood ) دادستان کل نیویورک ، گفت : اهالی نیویورک مستلزم شفافیت و پاسخگویی در سرمایه گذاری های خود هستند ، چه در بورس اوراق بهادار نیویورک و یا در مبادلات ارزهای رمز نگاری شده . با این حال ، به عنوان جزئیات گزارشی که ما تهیه کردیم ، بسیاری از سیستم های ارزهای مجازی ، فاقد سیاست و  روش های لازم برای اطمینان از عدالت و امنیت در مبادلات هستند ، در واقع نمی توانند امنیت در مبادلات را تضمین کنند .

نیویورک AG (دادستانی نیویورک ) در ماه آوریل درخواست تحقیق در مورد مبادلات ارزهای را آغاز کرده است و خواستار افشای اطلاعات 13 پلتفرم ارزهای دیجیتالی ، از جمله including Bitfinex, Bitstamp, Coinbase و Gemini Trust بصورت داوطلبانه شده است . در این 13 پلتفرم ، چهار مورد از آن های حاضر به پاسخگویی نشدند و ادعا می کنند که در نیویورک اجازه معاملا داده نمی شود . سپس دادستان کل نیویورک ، سه مورد از پلتفرم های Binance Gate.io  و Kraken را به دپارتمان نیویورک فرستاد تا خدمات غیر قانونی انجام شده در ایالات نیویورک را بررسی کنند .

تنظیم کننده های بازار ایالات متحده نظارت خود را بر صنعت ارز رمزنگاری شده را افزایش می دهند . تنظیم کننده های وال استریت در هفته ی گذشته اقداماتی را علیه برخی از شرکت ها فعد در این زمینه انجام آغاز کرده اند ، که در اولین تلاش های مهم برای کنترل تنظیم این صنعت که با سرعت بالایی رو به رشد می باشد انجام دادند .

منبع businessinsider

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست