مایکروسافت اسکایپ را تا آبان ماه پشتیبانی می کند

در تابستان سال جاری مایکروسافت در بیانیه ای اعلام کرد که می خواهد پشتیبانی از برنامه اسکایپ پایان دهد ، مایکروسافت پس از بازخوردها و  اعتراض های کاربران خود ، توقف پشتیبانی از اسکایپ کلاسیک نسخه 7.0 را به تعویق انداخت . تقریبا با گذشت یک ماه پس از گذشت به تعویق انداختن لغو پشتیبانی ، مایکروسافت در روز گذشته اعلام کرد که در ماه نوامبر پشتیبانی از اسکایپ 7 را به طور کامل متوقف می کند .

این کمپانی در روز یکم ماه نوامبر پشتیبانی از اسکایپ 7 را برای کامپیوترهای دسکتاپ و در روز پانزدهم نوامبر پشتیبانی از گوشی و تبلت را خاتمه خواهد داد . دلیل تعویق انداختن پایان پشتیبانی از اسکایپ ، اعتراضات کاربرانی بود که می گفتند تغییرات ایجاد شده به دلیل اینکه در اسکایپ 8 ساده سازی ایجاد شده است ناراضی هستند . یکی از کاربران مایکروسافت در وبسایت Change.org درخواستی را از مایکروسافت مطرح کرده است که دسترسی نسخه دسکتاپ اسکایپ را برای کاربران حرفه ای حفظ کند . این کاربر معترض اقدام به جمع آوری هزار امضا از سایر کاربران در این وبسایت کرده است تا مایکروسافت را مجبور کند برخی از قابلیت های Skype را برای کاربران حفظ کند .

از سوی دیگر ، مایکروسافت می گوید که صدای کاربران را می شنود و خواسته های آن ها را بی پاسخ نمی گذارد . مایکروسافت در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که ما همچنان بر روی قابلیت های درخواستی کاربران ادامه می دهیم . مایکروسافت اخیرا قابلیت ضبط مکالمه را در گفتگوها اضافه کرده است و همچنین می خواهد قابلیت جستجو در پیام ها را در دسترس کاربران قرار دهد . کاربران به زودی قادر خواهند بود تا شماره تلفن های خود را به لیست مخاطبان برنامه خود اضافه کنند و همچنین وضعیت دسترسی خود را برای کنتل بیشتر  را خواهند داشت .

منبع techcrunch

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست