مشخصات لنز تله فتو کانن ۷۰-۲۰۰mm f/2.8L

شرکت ژاپنی کانن یکی از برترین شرکت های تولید کننده در حوزه ساخت دوربین و لنز در دنیا شناخته می شود ، کانن آماده معرفی محبوب ترین لنز زوم خود با نام EF 70-200mm f/2.8 L IS III است . بر اساس گزارشاتی که اخیرا منتشر شده بود ، لنز زوم اپتیکال تله فوتو با دیافراگم روشن F/2.8  تبدیل به لنز جدید  COMPACT-Servo 70-200mm T/4.4 شده است .

 

طبق شایعاتی که منتشر شده است  لنزهای فول فریم از مدل  L-grade خواهند بود . گفته می شود کانن طراحی این لنز را در نسخه جدید تغییر داده و کمی بزرگتر و گویا سبک تر شده است .

همانطور که می دانید ، در اکثر لنزهای سری L کانن ویژگی های مشترکی با هم دارند که این ویژگی ها در لنزهای رده پایین و ارزان تر کانن دیده نمی شود . لنزهای سری L کانن از دیگر لنزها از مقاومت بیشتری برخوردار است ، در برخی مدل ها شامل از عایق بندی مقاوم و لاستیک های مقاومی برای ورود گردوغبار به لنز به کار رفته است .

به قسمت جزئیات لنز  Canon EF 70 200mm f/2.8L IS III می رسیم

این نسل سوم از این نوع لنز است که کانن طبق روال ۹ ساله این سری از لنز هارا معرفی می کند . در نسخه سوم لنز EF 70-200mm f/.8L  ، این لنز مجهز به یک سیستم ثبت کننده تصویر جدید (IS) و بروزرسانی اپتیک این لنز را شاهد خواهیم بود .شرکت کانن نسل اول این نوع لنز ها را با نام   EF 70-200mm f/2.8  در سال ۲۰۰۱ به بازار عرضه کرد ، در حالی که آخرین نسخه این لنز در ماه سال ۲۰۰۹ با مدل IS version II  در دسترس طرفداران قرار گرفت .

طبق اطلاعاتی که بدست آمده لنز تله فتو جدید کانن با دوربین های  SLR فیلم برداری  و سری های EOS سازگاری خواهد داشت . در دوربین های فول فریم این لنز با فاصله کانونی  ۷۰-۲۰۰ میلی متر خواهد بود همچنین در دوربین های سری APS-C  با فاصله کانونی ۱۱۲-۳۲۰  میلی متر خواهد بود .

در شایعات ادعا شده است که کانن این لنز را پاسخ به لنز  AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E FL ED VR شرکت نیکون معرفی خواهد کرد . در شایعات عنوان شده است معرفی این لنز استاندارد به تعویق افتاده است و دلیل این تعویق مشخص نشده است . لنز EF 70-200mm f/2.8L IS III جایگزین نسل قبل F/2.8L IS II خواهد شد .در حال حاضر قیمت و زمان عرضه این لنز مشخص نشده است .

منبع dailycameranews

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست