هوم هاب گوگل با صفحه نمایش هوشمند معرفی شد

در هفته های گذشته شایعاتی از  معرفی بلندگوی هوشمند گوگل منتشر شده بود که در روز گذشته این شرکت در جریان رویداد محصولات جدید خود هوم هاب را به همراه صفحه نمایش هوشمند 7 اینچی لمسی معرفی کرد . گوکل نسل جدید هوم هاب خود را مجهز به یک صفحه نمایش هوشمند کرده است که به این طریق کاربران علاوه بر دریافت اطلاعات صوتی ، می توانند پس از هر بار پرسش از بلندگوی هوشمند گوگل ، علاوه بر پاسخ صوتی می توانند نتیجه پاسخ را در صفحه نمایش هوم هاب مشاهده کنند . به عنوان مثال برای جستجوی گزارش های آب و هوا و همچنین یافتن عکس ها و ویدئو ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد .با این حال ، قابلیت جدید در هوم گوگل می تواند برای کاربران بسیار کارآمد باشد .

در هوم هاب جدید گوگل از هیچ دوربینی استفاده نشده است ، گوگل به وضوح درباره مسائل مربوط به حریم خصوصی آگاه است و کاربران با خیال راحت می توانند از اسپیکرهوشمند جدید گوگل در اتاق خواب نیز استفاده کنند . صفحه نمایش هوشمند این اسپیکر قادر است به صورت خودکار در تمام طول روز و شب ، نور صفحه نمایش را نسبت به محیط تنظیم کند .هوم هاب گوگل از دستیار هوشمند گوگل اسیستنت قدرت می گیرد و به کاربران این امکان را می دهد تا سوالات مختلفی در مورد آموزش پخت و پز غذا را سوال کنند و یادر خواست نمایش آموزش های ویدئویی از یوتیوب و یا در خواست پخش موزیک مورد نظر ، یاد آوری قرار ها و برنامه های انجام کار و …  را فراهم می کند .

هوم هاب گوگل دارای یک داشبورد هوشمند است که قادر به کنترل خانه ی هوشمند می باشد . کاربران می توانند از این ایپسکر برای کنترل نور خانه (روشن و خاموش کردن چراغ ها ) ، روشن کردن قهوه ساز از ره دور و … را انجام دهند .

از دیگر ویژگی های جالب اسپیکر هوشمند گوگل وجود صفحه نمایش هوشمند برای نمایش تصاویر و ویدئو ها می باشد . کاربران می توانند به وسیله ی اپلیکیشن گوگل فوتوز (Google photos) تصاویر خود را در این اسپیکر تماشا کنند .

کاربران ساکن در ایالات متحده ، انگلستان و استرالیا می توانند از امروز اسپیکر هوشمند گوگل را با قیمت 149 دلار خریداری کنند و در 22 اکتبر (اواخر مهر ماه ) عرضه می شود . گوگل با قیمت گذاری گایین محصول جدید خود ، انتظار می رود فروش بالایی را در بازار داشته باشد ،

منبع engadget

نمایندگی

, ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست