پرچمدار جدید سونی با دوربین دوگانه و با حساسیت نور در سطح DSLR معرفی می شود

این روزها اکثر شرکت های بزرگ سرگرم معرفی جدیدترین محصولات خود در کنگره ی جهانی موبایل در شهر بارسلونا هستند ، شرکت بزرگ سونی گوشی های هوشمند جدید خود را با نام های اکسپریا ایکس زد ۲ (Xperia XZ2) و اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت (XZ2 Compact) معرفی کرد .دراین دو مدل گوشی هوشمند سامسونگ از دوربین های فوق العاده ای استفاده شده است ، این دوربین ها ۱۹مگاپیکسلی موشن آی (Motion Eye) می باشند که قابلیت این را دارند که فیلم های صحنه آهسته را با نرخ ۹۶۰fps همانند گلکسی اس ۹ را به ثبت برسانند . در هر حال گوشی های جدید سونی تنها از یک دوربین استفاده می کنند ولی گوشی معروف سامسونگ از دوربین دوگانه بهره مند شده است.

اما این تمام گزارش نیست ، یکی از نمایندگان شرکت ژاپنی سونی اعلام کرده است که شرکت سونی در آینده ی نزدیک پرچمدار جدیدی را معرفی خواهد کرد که به یک پردازنده تصویر جدید فیوژن (Fusion ISP) مجهز می شود . با توجه به این گزارشی که منتشر شده است نشان می دهد در آینده گوشی های جدید سونی نیز از دوربین های دوگانه بهره مند خواهند شد . گفته می شود دوربین های جدید سونی که به IPS مجهز می شوند می توانند  با مقادیر iso حداکثر ۵۱۲۰۰ و ویدئوهایی با نرخ  iso12800  را به ثبت برسانند ، بر همین اساس دوربین های جدید سونی می توانند در محیط هایی با نور کم عملکرد خوبی را ارائه دهند .

شرکت سونی در سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفته است گوشی های هوشمند جدید خود را با دوربین هایی که حساسیت بالاتری نسبت به گوشی اکسپریا زد ۲ دارند را به بازار عرضه کند . امیدواریم شرکت سونی به دیگر قابلیت های دوربین های گوشی های خود از جمله الگوریتم های نرم افزاری توجه بیشتری را داشته باشند تا تصاویر بدون نویز ثبت شوند .

تا قبل از برگزاری نمایشگاه MWC 2018 شایعاتی منتشر شده بود که گوشی اکسپریا XZ2 شرکت سونی مجهز به دوربین دوگانه خواهد شد ، به احتمال بسیار زیاد مدل دیگری از این سری گوشی ها به نام اکسپریا XZ2 pro سونی در آینده ی نزدیک معرفی خواهد شد و از دوربین دوگانه و صفحه نمایش امولد ساخت سامسونگ با رزولوشن ۴k مجهز خواهد شد .

منبع phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست