پینترست در حال تبدیل شدن به غول تبلیغات دیجیتال است

پینترست ، سالهاست که دیگر محبوبیت گذشته ی خود را ندارد و حتی میان برخی از کاربران به فراموشی سپرده شده است . پینترست ، در واقع یک شبکه اجتماعی است که کاربران می توانند تصاویر خود را به اشتراک بگذارند . این شبکه اجتماعی نتوانسته است مانند اینستاگرام ، فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی محبوبیت خود را با گذشت زمان افزایش دهد .اما اخیرا نشانه هایی از رشد این شرکت گزارش شده است و حتی پیش بینی می شود سهام پینترست در آینده ی نزدیک به صورت عمومی عرضه شود .

بر اساس پیش بینی شرکت eMarketer ، که تحلیل درآمد پینترست را در آینده ای نزدیک ارائه داده است . این شرکت مدعی است که Pinterest درآمدی 553.3 میلیون دلاری حاصل از تبلیغات را تا پایان سال بدست خواهد آورد و پیش بینی می شود تا پایان سال 2020 یک میلیارد دلار درآمد کسب خواهد کرد . درآمد شرکت آمازون از تبلیغات که در حال نزولی است به بیش از یک میلیارد دلار رسیده است .

انتظار می رود درآمد حاصل از تبلیغات پینترست به صورت چشمگیری افزایش خواهد داشت و از 7.15 دلار در سال جاری به 11.99 دلار در سال 2020 به ازای هرکاربر خواهد رسید . اما تعداد کاربران پینترست نیز در حال افزایش می باشد . گزارشی جدید از نیویورک تایمز (New York Times) منتشر شده است که ، Pinterest در حال حاضر 250 میلیون کاربر آنلاین دارد . این تعداد از کاربر ، از کاربران توییتر که 335 میلیون گزارش شده است و فیسبوک 2.23 میلیون کاربر فعال دارد ، بسیار پایین می باشد .

اما شبکه اجتماعی پینترست در مقابل دیگر شبکه های اجتماعی بسیار کوچک است و راه درازی در پیش دارد ، اما با توجه به رشد این شرکت توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است .

منبع fastcompany

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست