گجت های پوشیدنی با استقبال خوبی روبه رو نشد

طبق گزارشات جدید از شرکت تحقیقاتی eMarketer  ، با وجود سال پر رونق ساعت های هوشمند ، اما بازار گجت های هوشمند رو به رکود است .طبق تحقیقاتی که این شرکت بدست آورده است ، در فصل تابستان 2017 بازار در دستان اسپیکرهای هوشمند بوده است .

سیندی لیو تحلیلگر شرکت ای مارکر در این گزارش عنوان کرده است :

کاربران هنوز دلیل پرداخت قیمت بالا برای ساعت های هوشمند را پیدا نکرده ن ، گاهی قیمت ساعت های هوشمند از گران ترین گوشی های هوشمند بالاتر می رود .

در عوض ما انتظار داریم در فصل زمستان به دلیل قیمت های پایین اسپیکرهای هوشمند ، با استقبال خوبی از سمت کاربرانی که علاقه ی زیادی به فناوری دارند باشیم .

در سال گذشته شرکت تحقیقاتی مارکتر برای اولین بار پیش بینی های خود را در مورد فناوری گجت های پوشیدنی را در سال 2015 ارائه کرد : طبق پیش بینی این شرکت فروشگجت های پوشیدنی در سال 2016 بالغ بر 60 درصد رشد خواهد کرد، ولی این رقم در سال 2016 از 24.7 درصد افزایش نیافت .

در سال آینده به نظر می رسد بازار گجت های پوشیدنی وخیم تر از امسال باشد ، در حال حاضر ای مارکتر پیش بینی میکند فروش گجت های پوشیدنی در سال 2018 به 11.9 درصد خواهد رسید و این نرخ در سال 2019 پایین ترین نرخ فروش را ثبت خواهد کرد .

لیو در ادامه گزارش خود نوشت:

هرگونه رشدی که ما در بازار گجت های پوشیدنی شاهد باشیم مربوط به فروش ساعت های هوشمند خواهد بود . با این حال ، بازار گجت های پوشیدنی هنوز هم تحت تاثیر ردیاب سلامتی و تناسب اندام خواهد بود ، اما به خاطر داشته باشید گجت های پوشیدنی جزو وسایل ضروری بشمار نمی رود که افزایش فروش داشته باشد .

این درحالی است که بازار فناوری های پوشیدنی رو به کاهش است ولی افرادی هستند که علاقه ی زیادی به ساعت های هوشمند دارند .بر اساس آماری که این شرکت بدست آورده است در کشور امریکا حدود 50 میلیون بزرگسال از گجت های پوشیدنی استفاده می کنند که این میزان بالغ بر 20 درصد جمعیت این کشور است. اما 70 درصد افراد بزرگسال امریکا از موبایل های هوشمند استفاده میکنند .

منبع businessinsider

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست