گوگل نسخه عموی اندروید P بتا را منتشر کرد

طبق جدول زمان بندی گوگل برای ارائه نسخه دموی سیستم عامل اندروید نشان می دهد که دموی نسخه دوم پیش از مراسم  I/O  انتشار داده می شود . هم اکنون صفحه Android Beta Program برای اندروید P در دسترس می باشد . بنابر این گفته می شود تسخه دوم دموی اندروید پی در روزهای آتی منتشر خواهد شد . بر همین اساس ، علاقه مندان این نسخه از اندروید می توانند با ثبت نام دستگاه خود به راحتی دستگاه خود را برای بروزرسانی OTA برای سیستم عامل اندروید P نسخه دوم بتا آماده شوند .

توجه داشته باشید که این نسخه از برنامه ، از نسخه های قبلی بتا منتقل نخواهد شد . بنابر این اگر کاربران در نسخه بتای اندروید O را عضو شده اند ، باید برای دریافت نسخه بتای اندروید P دوباره اقدام کنند . همچنین صفحه دانلود پیش نمایش اندروید پی اخطار می دهد که دستگاه هایی که بصورت دستی توانسته اند نسخه پیش نمایش اول  اندروید را دریافت کنند ، نمی توانند نسخه دوم اندروید پی را بصورت OTA  روی دستگاه خود نصب کنند ; بنابر این ممکن است شما مجبور شوید تا نسخه دوم اندروید p را بصورت دستی دریافت کنید .

همانطور که پیش از این انتظار داشتیم ، دستگاه های هوشمند نکسوس ( Nexus ) از فهرست لیست دریافت کننده های نسخه دوم اندروید پی حذف شده اند . بر همین اساس ، گوگل اندروید پی را فقط برای دستگاه های خود یعنی گوشی های هوشمند سری پیکسل ارائه می دهد .  همچنین گوگل پیش از این در کنفرانس Google I/O اعلام کرد که اندروید پی برای گوشی های دیگری همچون وان پلاس ۶ و می میکس ۲ شرکت شیائومی ، اکسپریا زد ۲ شرکت سونی و برخی محصولات نوکیا منتشر خواهد شد .

منبع androidpolice

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست