آیفون های سال ۲۰۱۸ به باتری تک سلولی ساخت ال جی مجهز می شوند

شرکت کره ای ال جی تولید پنل های اولد OLED گوشی های ۲۰۱۸ شرکت اپل را بر عهده گرفته است ، گویا شرکت ال جی غیر از پنل اولد مسئولیت تامین باتری های این گوشی ها را نیز بر عهده گرفته است . بر اساس گزارشی که از وبسایت کره ای  The Investor ، شرکت الکترونیکی کره جنوبی مسئولیت تولید باتری های L شکل آیفون های ۲۰۱۸ را بر عهده گرفته است .

بر اساس گزارشی که منتشر شده است ، مسئولیت تولید باتری های آیفون های ۲۰۱۸ به LG Chem  واگذار شده است .گفته می شود باتری های تولید شده توسط ال جی بصورت تک سلولی هستند و ظرفیت این باتری ها ۲ برابر ظرفیت باتری های آیفون ۱۰ می باشد . در آیفون از باتری دو سلولی با ظرفیت ۲.۷۱۶ میلی آمپر ساعتی به کار رفته است ، ولی آیفون ۸ مجهز به باتری ۲.۶۷۵ میلی آمپر ساعتی مستطیل شکل است است که کمی پایین تر از آیفون ۱۰ می باشد .

ضعف باتری در گوشی های آیفون مورد نارضایتی بسیاری از کاربران شده بود ، با بالا بردن ظرفیت باتری و همچنین در کنار نسل جدید پردازنده های کم مصرف سری A مصرف باتری در گوشی های سال ۲۰۱۸ بسیار پایین خواهد بود ، گفته می شود مصرف باتری در این گوشی ها بسیار نزدیک به گوشی آیفون ۸ پلاس خواهد بود . آیفون ۸ پلاس در بین کم مصرف ترین گوشی های موجود در بازار شناخته می شود . همچنین  گوشی های جدید ۲۰۱۸ اپل که با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی با پنل اولد  ساخته خواهند شد که در مقایسه با صفحه نمایش های ال سی دی مصرف باتری بسیار پایینی را خواهند داشت .

در حالی که فقط ۳ ماه از عرضه گوشی آیفون ۱۰ گذشته است ، بسیاری از کاربران منتظر نسل بعدی این گوشی یعنی آیفون ۱۰ پلاس هستند . گفته می شود آیفون ۱۰ پلاس از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی بهره مند می شود ، با عرضه آیفون بعدی با نمایشگر ۶.۵ اینچی کمی بزرگتر از صفحه نمایش گلکسی نوت ۸ خواهد بود .

منبع ۹to5mac

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست