ارزش ارزهای دیجیتالی 13 میلیارد دلار کاهش یافت

بر اساس گزارش CNBC ، ارز رمزنگاری شده بیت کوین در 24 ساعت گذشته با 5 درصد کاهش به 6303 دلار ، در حالی که ارزهای رمزنگاری شده ریپل و اتریوم هردو بیش از 10 درصد کاهش داشته اند این درحالی است که مهم ترین ارزرمزنگاری شده یعنی بیت کوین از سال 2017 بیش از 68 درصد از قیمت 19783 دلار به 6303 دلار کاهش داشته است .

در ماه گذشته ، بلومبرگ گزارش خود را بر مبنای شاخص MVIS CryptoCompare Digital Assets 10 Index ارائه داد ، که نشان می دهد در سال جاری ارزهای رمزنگاری شده بیش از 80 درصد از ارزش آن ها کاهش یافته است .بلومبرگ گزارش داد که شاخص کاهش ارزهای رمزنگاری شده در ماه ژانویه به بالاترین حد خود رسیده است و از شاخص پایین تر از 78 درصد پس از انفجار حباب دات کام در سال 2000 است.تحلیل گران بزرگ بازار در لندن ، از جمله نیل ویلسون ، با توجه به افزایش ارزش ارزهای رمز نگاری شده و ایجاد حباب بزرگی در این حوزه هشدار هایی را اعلام کرده بودند . همانطور که CNBC خاطر نشان کرد ، پس از هشداری که تحلیلگران اعلام کردند ، صندوق بین المللی پول اخیرا گزارشی را انتشار کردند که نشان می دهد با افزایش فعالیت در حوزه ارزهای رمزنگاری شده و بالا رفتن قیمت آن ها ، می تواند آسیب های بسیار خطرناکی را در سیستم مالی جهانی ایجاد کند .

در سال گذشته سازمان خزانه داری و رگلاتوری امریکا ، برای مقابله با کلاهبرداری و غیر قانونی نبودن معاملات ارزهای رمزنگاری شده ، قوانینی را برای مقابله با آن ها برای صرافی های ارزهای دیجیتالی اعمال کردند . در همین راستا ، دولت چین نیز قوانین سختگیرانه ای برای صرافی های فعال در زمینه ارزهای رمزنگاری شده اعمال کرده است .

منبع gizmodo

نمایندگی

, , , , , ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست