ارزش بیت کوین در سال ۲۰۲۰ به ۹۱ هزار دلار خواهد رسید

ارزهای رمز نگاری در سرتاسر جهان معامله می شود ، البته قیمت ارزهای دیجیتالی متغییر می باشد . در سال گذشته شاهد بودیم ارز رمزنگاری شده بیت کوین سیر سعودی بسیار زیادی را داشت ولی بنا به دلایلی به یکباره شاهد افت چشم گیری در ارزش بیت کوین بودیم ، افت قیمت بیت کوین حتی به نصف قیمت فعلی خود کاهش پیداکرد .بعد از افت قیمت بیت کوین در سال گذشته بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران معروفی همچون وارن بافت معتقد بودند که بیت کوین مانند یک حباب بی ارزش است.

اما آقای تام لی ، مدیر عامل پژوهشکده Fundstrat Global Advisors با دیگر تحلیلگران اقتصادی در باره ارزش بیت کوین نظری متفاوت دارد . وی معتقد است تا سال ۲۰۲۰ ارزش ارز رمزنگاری شده بیت کوین به ۹۱ هزار دلار خواهد رسید . Fundstrat اخیرا تحلیلی از اطلاعات و نوسانات ارز رمزنگاری شده بیت کوین در چندین سال گذشته در قالب یک نمودار منتشر کرده است . در اطلاعات منتشر شده بررسی هایی در مورد هزینه های معدن کاوی (استخراج بیت کوین) به صورت ساعتی و ماهانه و تجزیه تحلیل فنی بررسی شده است .

آقای لی همچنین در هفته گذشته شاخص افت بیت کوین را  Bitcoin Misery Index را منتشر کرد ،این شاخص که در طول این هفته بدست آمده است پایین ترین نرخ در بازه ۸ سال گذشته را نشان میدهد . با توجه به شاخص افول بیت کوین ، هرچه میزان این شاخص پایین تر باشد گفته می شود آینده بیت کوین درخشان تر می شود .

در این نمودار که آقای لی منتشر کرده است ۴ کاهش ارزش بزرگ بیت کوین که در واقع هفتاد درصد بیت کوین را از سال ۲۰۱۰ به این سمت را مشخص کرده است . گفته می شود پس از کاهش چندین باره کاهش شدید انتظار میرود در آینده نیز شاهد افزایش ارز دیجیتالی بیت کوین باشیم .

منبع forbes

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست