ارز دیجیتالی اتریوم به پایین ترین ارزش خود در ماه های اخیر رسیده است

در هفته ی گذشته شاهد افت ارزش بسیاری از ارز های دیجیتالی بودیم ، اتریوم نیز با بیش از هشت درصد ارزش خود را از دست داد .اما روند کاهش ارزش اترویم ادامه داشت و در روز گذشته پس از ساعت 9:30 دقیقه گرینویچ لندن ، سقوط ارزش اتریوم به 8.6 درصد رسید و با قیمت 169.12 دلار معامله شد . نرخ معامله اتریوم به پایین ترین حد خود پس از ماه می سال 2017 رسیده است ، ارز دیجیتالی اتریوم در سال 2017 توانست اولین افزایش قیمت خود را تجربه کند . در طول 7 روز گذشته تمامی ارزهای دیجیتالی حدود 30 درصد ااز ارزش خود را از دست داده اند و گفته می شود رکود خرید و فروش ارزهای دیجیتالی ادامه خواهد داشت .

اخبار مربوط به ارزهای دیجیتالی همچنان تا حد زیادی منفی است . روز سه شنبه هفته گذشته آخرین ضربه ای که به ارزهای دیجیتالی وارد شد توسط یکی از قاضی های امریکایی بود . بر اساس حکم این قاضی ، تمامی قوانین و مقررات بورس امریکا باید برای ارزهای دیجیتالی اعمال شود . این اقدام از سوی امریکا باعث می شود موجی از قیمت های منحرف کننده ای را در بازار ارزهای دیجیتالی شاهد باشیم .

در حالی که کل بخش ارزهای رمزنگاری شده ، در طول چندین هفته ی گذشته در فشار زیادی بوده است ، ماتی گرینسپن ، تحلیلگر ارشد eTro که در این بخش فعالیت زیادی دارد به Insider گفت : سقوط ارزش ارزهای دیجیتالی ، ادامه روندی است که پیش از این شاهد آن بودیم . وی در ادامه گفت : اظهارات اخیر ویتالیک بوترین ” بنیان گذار اتریوم ” نشان می دهد که تاثیر زیادی در این موضوع داشته است و سرمایه گذاران را مورد نگرانی کرده است .

گرینسپن در ادامه گفت : واقعیت این است که روند حرکت قیمت پایین تر می تواند باعث شود بسیاری از مردم بخش زیادی از ارزهای رمزنگاری شده خود را به فروش برسانند . همچنین ، بحث های در مورد چگونگی مقیاس پذیری شبکه ،به روند خود ادامه می دهد .

چالرز هیتلر ، مدیر عامل و موسس CryptoCompare به اینسایدر گفت ، ادامه روند افت ارزش ارزهای دیجیتالی ، عوقب داستانی است که ICO سهام جمع آوری شده خود را به فروش رساند . این موضوع باعث شده است بازار ارز دیجیتالی را تحریک کند و فشار مضاعفی را به این بازار وارد کند و فعالان بازار ارزهای دیجیتالی از خرید و فروش ترسیده اند .

سقوط سایر ارزهای دیجیتال در روز چهارشنبه:

آمار سقور ارزش ارزهای دیجیتالی در هفته گذشته :

ارز دیجیتالی بیت کوین با 8 درصد سقوط  به 6.233.60 دلار

ارز دیجیتالی XPR با 2.8 درصد سقوط به 0.25 دلار

ارز دیجیتالی بیت کوین کش با سقوط 5.5 درصد به 414.79 دلار

ارز دیجیتالی EOS با سقوط 1.1 درصدی به 4.81 دلار رسید

ارز دیجیتالی استلار با سقوط 5.5 درصدی به 0.18 دلار رسید

منبع businessinsider

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست