ال جی ساعت هوشمند Watch W7 را در کنار V40 ThinQ معرفی می کند

شرکت کره ای ال جی در حال آماده سازی خود برای معرفی پرچمدار جدید خود یعنی ال جی وی 20 تن کیو ، در رویداد 3 اکتبر می باشد . بر اساس شایعات منتشر شده ، علاوه بر معرفی گوشی هوشمند ، ال جی از ساعت هوشمند جدید خود با نام Watch W7 که مبتنی بر Android Wear می باشد را معرفی خواهد کرد . شایعات معرفی ساعت هوشمند ال جی در آوریل منتشر شد و با گذشت چندین ماه از آن خبر ، ال جی ساعت هوشمند خود را معرفی خواهد کرد .

ساعت هوشمند ال جی واچ W7 به یک صفحه نمایش 1.2 اینچی با وضوح تصویر 360*360 مجهز خواهد شد .ظاهرا ال جی واچ W7 طراحی مشابه ال جی واچ استایل دارد ، هرچند که ممکن است ال جی در ساعت جدید خود به جای صفحه نمایش از نوع LCD از نوع P-OLED استفاده کند . در خبری که به تازگی منتشر شده است ، ال جی از همان تراشه اسنپدراگون Wear 2100 که در شایعاتی که منتشر شده بود استفاده خواهد کرد . ولی کوالکام از تراشه های 3100 Wear و 2500 Wear معرفی کرده است . بنابر این ممکن است ال جی  از تراشه های جدیدی که کوالکام معرفی کرده است در ساعت هوشمند خود استفاده کند .

در شایعاتی که در گذشته منتشر شده بود ،در ال جی واچ W7 از امکانات GPS و NFC استفاده نخواهد شد و در حال حاضر استفاده از حسگر ضربان قلب در این ساعت مشخص نمی باشد . اما تمام این خبر در قالب یک شایعه منتشر شده است و نمی توان با اطمینان گفت که ساعت جدید ال جی این قابلیت ها را خواهد داشت و یا نه ، گویا تا هفته ی آینده اطلاعات جدیدی منتشر خواهد شد .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست