اوراکل استارتاپی در حوزه سلامت راه اندازی می کند

شرکت اوراکل در تلاش است تا پلت فرم حوزه ی سلامت خود را توسعه دهد و با خرید استارتاپ ابری کوچکی به نام goBalto فعال در حوزه ی کارآزمایی بالینی (مطالعات پزشکی که روی تاثیرات داروها پژوهش می کنند) ، پروژه خود را آغاز کرده است .بر اساس گزارش Pitchbook ، استارتاپ goBalto در شهر سان فرانسیسکو تاسیس شده است و در سال 2015 بالغ بر 70 میلیون دلار ارزش گذاری شده است .این استارتاپ ابری کوچک ، پس از سرمایه گذاری سری A ، در سال 2008  سرمایه گذاران دیگری را از جمله Qualcomm Ventures, Aberdare Ventures, Mitsui Global Investment, Dolby Family Ventures ,  و EDBI سرمایه قابل توجهی را جذب کرده است .

اما اوراکل شرایط قرارداد را فاش نکرده است .

به گفته ی اوراکل ، در حال حاضر در 90 هزار سایت تحقیقاتی ، از استارتاپ goBalto برای مطالعات تحقیقاتی استفاده می شود . به کمک این استارتاپ کوچک مبتنی بر ابر ، می توان برای ساده سازی و همچنین خودکار سازی انتخاب و راه اندازی بهترین سایت های تحقیقاتی بالینی استفاده کرد و همچنین زمان مورد نیاز برای تحقیقات و آزمایشات را تا 30 درصد کاهش داد .اگر چه اوراکل در بخش سلامتی سرمایه گذاری های زیادی را انجام نداده است اما این معامله پنجمین سرمایه گذاری اوراکل در سال جاری می باشد . شرکت اوراکل در سال 2010 به مبلغ 685 میلیون دلار Phase Forward و در سال 2012 با مبلغ خرید نامشخصی Clear Trial را در حوزه ی سلامتی خریداری کرد .

 استیو رازنبرگ (Steve Rosenberg)مدیر اجرایی اوراکل ، در روز چهارشنبه در نامه ای به مشتریان این شرکت گفته است که ابزار goBalto با پلتفرم حوزه پزشکی و سلامت موجود در اوراکل ادغام خواهد شد ، که در حال حاضر برنامه ریزی های آزمایش بالینی ، جمع آوری داده ها ، اجرای آزمایشات و مدیریت امینی را انجام می دهد .

روزنبرگ در ادامه یادداشت خود گفته است : انتخاب و فعال سازی سایت های آزمایشی و بالینی یکی از فرایندهای  دستی و وقت گیری برای مشتریان ما در مرحله طراحی آزمایش است . علاوه بر این به وسیله goBalto می توان موانع را کنار زد تا ارائه ی خدمات درمانی را حت تر و با سرعت زیادی انجام شود .

منبع businessinsider

نمایندگی

, , ,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست