اپل می تواند درآمد خود را با واقعیت افزوده به ۱۱ میلیارد دلار افزایش دهد

شرکت بزرگ اپل به وضوح نشان داده است که توجه بسیار ویژه ای به واقعیت افزوده (AR) دارد ، تحلیلگران نیز به اهمیت این موضوع پی برده اند و اهداف شرکت اپل را مورد تحلیل و بررسی قرار داده اند .بر اساس گزارش CMBC ، تحلیلگران America Merrill Lynch معتقد هستند فناوری واقعیت افزوده AR می تواند درآمد ۸ میلیارد دلاری را برای شرکت اپل به ارمغان آورد . آقای وامسی موهان ، یکی از تحلیلگران ارشد این سازمان در گزارشی که ارائه داده است می گوید: ما فکر میکنیم که توسعه دهندگان می توانند با توسعه دادن اپلیکیشن های واقعیت افزوده می توانند درآمد بسیار خوبی را کسب کنند و همین موضوع باعث می شود درآمد اپل نیز از همین راه افزایش یابد .

موهان در ادامه توضیح می دهد : اپل می تواند با تمرکز در فناوری واقعیت افزوده درآمدی بین ۶ تا ۸ میلیارد دلار کسب کند ، البته یک میلیارد دلار از این درآمد از توسعه اپلیکیشن های واقعیت افزوده که توسط توسعه برنامه نویسان طراحی خواهد شد بدست خواهد آمد و مابقی درآمد کلی اپل از واقعیت افزوده از فروش آیفون که به لطف فناوری AR حاصل می شود .

توجه داشته باشید ، این اعداد و ارقام حاصل از درآمد اپل بدون در نظر گرفتن رونمایی شرکت اپل از هدست واقعیت افزوده می باشد .تحلیلگران معتقد هستند که اپل با معرفی هدست واقعیت افزوده می تواند درآمد خود را تا ۱۱ میلیارد دلار افزایش دهد . موهان معتقد است : با حدود ۱ میلیارد دستگاه فعال اپل ، واقعیت ازوده می تواند یک گزینه بسیار جذاب و سود آور برای این شرکت بزرگ باشد .

موهان در ادامه می گوید : اپل می تواند تا سال ۲۰۲۰ درآمدی بین ۶ تا ۸ میلیارد دلار بدست آورد که ۱ میلیارد دلار از این درآمد از طریق توسعه اپلیکیشن های واقعیت افزوده و بای آن با فروش دستگاه های اپل به لطف فناوری واقعیت افزوده بدست می آید .

در ادامه گزارش : اپل اگر هدست واقعیت افزوده خود را معرفی کند می تواند تا ۱۱ میلیارد دلار درآمد کسب کند . سازمان بانکی Bank of America Merrill در آخرین گزارش خود از ارزش گذاری سهام اپل را ۲۳۰ دلار در هر سهم ارائه داد که تقریبا ۴۰ دلار بیشتر از ارزش فعلی این شرکت می باشد .

منبع ۹to5mac

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست