اپل هدفون بی سیم جدید با قابلیت شارژ بی سیم معرفی می کند

یکی از تحلیلگران سازمان تحقیقاتی KGI، در گزارش جدیدی مدعی شده است که شرکت اپل در حال کار بر روی ایرپاد نسخه جدید و همچنین هدفون بی سیم کاملا پیشرفته که در طراحی نیز تغییرات زیادی داده شده است . بر اساس این گزارشات شرکت اپل  هدفون بی سیم جدید را در سه ماهه ی پایانی سال جاری معرفی خواهد کرد .

شرکت های تامین کننده قطعات برای تولید هدفون اپل پریمکس و SZS نام دارند . شرکت پرایمکس مسئولیت مونتاژهدفون بی سیم شرکت اپل را بر عهده گرفته است و شرکت SZS به احتمال بسیار بالا فناوری MIM خود را به هدفون اپل اضافه خواهد کرد . قیمت هدفون جدید اپل بالاتر از ایرپاد این شرکت می باشد و گفته می شود این مسئله به نفع مونتاژکاران خواهد بود .

پیش بینی آقای کو در مورد ایر پاد اپل پیش از گزارش بلومبرگ منتشر شده است ، آقای کو معتقد است ایر پاد جدید اپل باید در نیمه دوم سال جاری ۲۰۱۸ معرفی شود .

هدفون جدید اپل تفاوت زیادی با نسخه قبلی خود ندارد ، به گفته ی آقای کو بزرگترین تغییر در هدفون جدید اپل استفاده از شارژ بی سیم و همچنین تراشه ی W1  است . اما برای اینکه این هدفون به شارژ بی سیم مجهز شود نیازمند یک طراحی جدید می باشد که همین موضوع باعث می شود ظاهر هدفون جدید تغییراتی داشته باشد . بر همین اساس قیمت هدفون اپل ۶۰ الی ۸۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت .

بلومبرگ نیز در گزارشی مدعی شده است ، اپل در حال کار بر روی ایرپاد می باشد تا نسخه ضد آب این محصول را معرفی کند  و گفته می شود این محصول تا سال ۲۰۱۹ معرفی نخواهد شد .

macrumors

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست