اپل واچ به نمایشگر ضربان قلب مجهز می شود

شرکت بزرگ اپل در تلاش است ساعت هوشمند خود را به امکانات بیشتری در حوزه سلامتی مجهز کند . طبق گزارشاتی که از بلومبرگ منتشر شده است ، شرکت اپل در نظر دارد اپل واچ را در نسخه های بعدی به سنجش ضربان پیشرفته توسعه دهد .

گزارش ها نشان می دهند ، کوپرتینوها در حال توسعه اپل واچ هستند که کاربران می توانند با فشاردادن قاب ساعت با دو انگشت خود که این کار یک جریان الکتریکی ضعیفی را به سمت قلب کاربر ارسال می کند و سیگنال های بازگشتی را دریافت می کند .

در حال حاضر ساعت اپل از قابلیت نظارت بر قلب مجهز شده است ، تکنولوژی جدید الکتروکاردیاگرام (EKG) میتوانند به کاربر کمک کند تا بدون مراجعه به پزشک بی نظمی ضربان قلب خود را تشخیص دهد . در حال حاضر فعلا زمان عرضه این محصول به بازار جهانی مشخص نشده است .

ساعت اپل امروزه به طور گسترده ای در زمینه های سلامتی استفاده می شود . تحقیقاتی که در ماه گذشته انجام شد نشان می دهد ساعت اپل می تواند میزان فشار خون را بصورت دقیق اندازه گیری کند و همچینین اختلالات تنفسی در زمان خواب را به وسیله ی  دستگاه یادگیری ماشین می تواند مورد سنجش قرار دهد .

شرکت اپل به طور فعال برنامه های مراقبت از سلامتی را برای سیستم عامل و ساعت هوشمند خود  مجهز می کند و اختراعات مربوط به گجت های پوشیدنی در حوزه ی سلامتی مانند سنسورهای تشخیص اضطراری را به نام خود ثبت کرده است .

اخیرا شایعاتی منتشر شده بود که نشان می دهد اپل به دنبال نظارت بر قند خون و همچنین راهکاری برای درمان بهتر این بیماری را ارائه کند ، به وسیله ی این فناوری بیماران دیابتی میتوانند بدون مراجعه به مطب و دردسر های آزمایش های روزانه به وسیله ی سوزن را برای همیشه کنار بگذارند .

بلومبرگ همچنین در گزارش خود عنوان کرده است: شرکت اپل به احتمال زیاد برنامه ها و طرح های خود را تغییر خواهد داد ; احتمال دارد در ساعت هوشمند خود از نمایشگر ضربان قلب پیشرفته تری استفاده کند .

منبع zdnet

 

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست