اپل واچ پر فروش ترین محصول اپل

Apple Watch4

شرکت تحلیلی (Strategy Analytics) در گزارش جدید خود گفت : فروش ساعت های هوشمند در سال 2018 به مرز 10 میلیون واحد رسیده است که  45 درصد این تعداد سهم شرکت اپل است . فروش ساعت هوشمند اپل در مقایسه با سال 2017  حدود 25 درصد رشد داشته است ، اپل در سال گذشته حدود 3.6 میلیون دستگاه ساعت هوشمند به فروش رساند .

لازم به ذکر است که اپل هیچ گاه آمار دقیق فروش محصولات خود را منتشر نکرده است و به جای آن عملکرد کلی فروش محصولات را ارائه می دهد.در آخرین گزارشی که شرکت اپل منتشر کرد ، در سه ماهه ی اخیر فروش محصولات پوشیدنی این شرکت 50 درصد افزایش داشته است و با درآمد حاصل از فروش سایر محصولات درآمد خالص 4.2 میلیارد دلاری داشته است .

اپل در رقابت محصولات پوشیدنی با شرکت های سامسونگ و فیت بیت ، از 60 درصدی سهم خود در این بازار به 45 درصد کاهش داشته است . فیت بیت (Fitbit) در حال حاضر به طور رسمی در بازار ساعت های هوشمند Smartwatch  مدل های Ionic و Versa را معرفی کرده است ، در حالی که سامسونگ با گلکسی واچ (Galaxy Watch) وارد بازار شده است .شرکت های فیت بیت و سامسونگ به ترتیب با 1.5 و 1.1 میلیون دستگاه از ساعت های هوشمند خود را در سه ماهه سوم سال جاری به فروش رسانده اند . گارمین نیز به عنوان چهارمین فروشنده بزرگ در بازار ساعت های هوشمند است و طبق آمار بدست آمده پیشرفت خوبی را داشته است ، اما مجبور است قابلیت های رقابت پذیری را برای ماندن در بازار افزایش دهد . گارمین حدود 800 هزار دستگاه از ساعت های هوشمند خود را روانه ی بازار کرده است .

فروش اپل در اواخر سپتامبر با معرفی ساعت هوشمند جدید سری چهارم خود افزایش خوبی را تجربه کرده است . این دستگاه دارای یک صفحه نمایش بزرگتر  ، سنسور ECG . از پردازنده سریعتر استفاده شده است .

منبع appleinsider

نمایندگی

, , ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست