ایرفون وایرلس اوپو با نام O-Free معرفی شد

شرکت چینی اوپو جدیدترین ایرفون بی سیم خود را در رویداد Find X معرفی کرد . هدست وایرلس اوپو با نام O-Free  و به همراه نسخه لامبورگینی آن به طور رسمی معرفی شد . گفته می شود ، ایرفون های وایرلس شرکت اوپو در ابعاد و اندازه مناسب و کوچکی دارند و با رنگ مشکی و حاشیه های آبی و قرمز به بازار عرضه خواهند شد .

هدفون بی سیم O-Free شرکت اوپو از تکنولوژی TrueWireless Stereo پشتیبای می کند و به کمک این تکنولوژی هدفون های چپ و راست به خوبی با محتوای گوشی هماهنگ می شود . تراشه استفاده شده در ایرفون وایرلس اوپو از سیستم چیپ QCC3026 کوالکام می باشد .

نکته جالب توجه در ایرفون O-Free این است که از ترجمه صوتی پشتیبانی می کند ، مشابه این قابلیت می توان در Pixel Buds شرکت گوگل مشاهده کرد ،همچنین ایرفون O-Free با قابلیت های دستیار صوتی و کنترل موسیقی در اختیار کاربران خواهد بود .  اما اطلاعاتی از زبان های تحت پوشش این محصول منتشر نشده است ، علاقه مندان می توانند ایرفون وایرلس O-Free اوپو به همراه نسخه لامبورگینی این هدست را در ماه آگوست با قیمت ۹۰ یرو در بازار چین خریداری کنند . زمان عرضه جهانی این محصول مشخص نشده است .

gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست