تصاویر جدید هواوی پی ۲۰ با ۳ دوربین منتشر شد

انتظار می رود پرچمدار جدید شرکت چینی هواوی سری پی  که گفته می شود با نام تجاری پی ۲۰ معرفی خواهد شد ، گویا این پرچمدار در نمایشگاه جهانی موبایل موسوم به CES 2018  در شهر بارسلونا رونمایی خواهد شد . انتظار می رفت که شرکت هواوی جانشین گوشی هوشمند پی ۱۰ را با نام تجاری پی ۱۱ معرفی کند ، اما شرکت هواوی برنامه های خود را تغییر داد و به احتمال بسیار زیاد پرچمدار جدید خود را با نام تجاری پی ۲۰ معرفی خواهد کرد . اطلاعات زیادی از پرچمدار هواوی پی ۲۰ منتشر شده است ، گفته می شود مدل های هواوی پی ۲۰ و هواوی پی ۲۰ پلاس بصورت آنلاین عرضه خواهد شد .

در روز گذشته تصاویری از پی ۲۰ منتشر شده است ، در این تصاویر مشاهده می شود هواوی در پرچمدار جدید خود از ۳ دوربین استفاده کرده است . این تصاویر به وسیله یک سازنده قاب منتشر شده است ، این سازنده مدعی است مسئولیت ساخت قاب های محافظ گوشی های پی ۲۰ و پی ۲۰ پلاس را برعهده گرفته است . در این گوشی دوربین ها بصورت عمودی جلوه خاصی را به این گوشی داده است ، همچنین فلاش ال ای دی دوگانه نیز در زیر دوربین ها بصورت عمودی در این گوشی قرار گرفته است . برخلاف مدل های قبلی که در پی ۱۰ دوربین های دوگانه بصورت عمودی قرار گرفته بودند . اما بسیاری از کارشناسان مدعی هستند هواوی با طراحی پرچمدار پی ۲۰ خود شباهت بسیار زیادی به آیفون ۱۰ پیدا کرده است . اما دقیق تر که نگاه می کنیم  دوربین های این گوشی فضای زیادی را اشغال نکرده است هواوی با این طراحی باعث زشت شدن گوشی نشده است . طبق ادعای سازنده قاب های این پرچمداران ، طراحی گوشی های هواوی پی ۲۰ و پی ۲۰ پلاس تفاوتی با هم ندارند فقط در ابعاد با هم متفاوت هستند . تصاویر فقط از نمای پشتی این گوشی منتشر شده است و ما نمی توانیم بطور ۱۰۰ درصد اطمینان داشته باشیم که نمای جلوی این گوشی ها مشابه یکدیگر باشد .

طبق پیش بینی ها انتظار می رود شرکت هواوی پرچمدار جدید خود را در ۳ مدل پی ۲۰ ، پی ۲۰ پلاس و پی ۲۰ لایت معرفی کند . پی ۲۰ لایت در سخت افزار و دوربین ها از دیگر مدل ها کمی ضعیف تر است ، دوربین دوگانه برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد . هواوی در این گوشی ها از صفحه نمایش OLED استفاده خواهد کرد و گفته می شود قسمت بالای صفحه نمایش این گوشی شبیه گوشی آیفون ۱۰ اپل خواهد بود . هواوی در پرچمدار جدید خود از سنسور تشخیص چهره سه بعدی به نام (Point-Cloud Depth camera)  استفاده می کند . گوشی هوشمند هواوی با پردازنده ساخت خود مدل Kirin 970 مجهز می شود ، ۶ گیگابایت رم و اندروید ۸.۱  اوریو همراه با رابط کاربری EMUI 8.1 تولید خواهد شد . اما در تصاویر سنسور اثر انگشت مشاهده نمی شود ، باید منتظر ماند و دید هواوی این سنسور را از پرچمدار جدید خود حذف کرده است یا خیر .

منبع androidhits

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست