تیم کوک تصاویر گرفته شده با آیفون 10 از جشن رنگ ها در هند را منتشر کرد

مدیر عامل شرکت بزرگ اپل ، تیم کوک امروز صبح یک سری از تصاویری را که مربوط به جشن رنگ ها در کشورهند با نام هولی شناخته میشود را منتشر کرد . جشن هولی در اولین روز و دموین روز ماه مارس برگزار می شود ، این جشن همه ساله در کشور هند برگزار می شود .

تیم کوک سه تصویر از جشن رنگ ها منتشر کرده است ، این تصاویر به وسیله ی سه عکاس هندی گرفته شده است . نکته جالبی که جلب توجه می کند این سه تصاویر به وسیله ی آیفون 10 گرفته شده است . این سه تصاویری که از مشارکت کنندگان این جشن گرفته شده است ، نمایان گر آن است که فصل زمستان رو به پایان است و فصل بهار آغاز خواهد شد . جشنواره ی رنگ ها سالیان سال در کشور هند به طور وسیعی اجرا می شد ، ولی این جشن به دیگر کشور ها از جمله انگلستان ، ایالات متحده ، آفریقای جنوبی و دیگر کشورها راه یافته است .

دو تصویر  با قابلیت پرتره لایتینگ (Portrait Lighting) گوشی آیفون 10 گرفته شده است ، این قابلیت پر بحث از چندین جلوه ی نوری منحصر به فرد به عنوان مشخص و برجسته سازی قسمتی از تصویر گرفته شده به کار رفته است .هر دو عکس از جشن هولی از افکت Stage Light برای روشنایی قسمت مورد نظر و تاریک سازی پس زمینه عکس استفاده شده است .

منبع iclarified

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست