دراپ باکس یافتن تصاویر و پی دی اف را با قابلیت تشخیص متن آسان کرد

هیچ چیز بدتر ازآن نیست که در میان انبوهی از فایل های پی دی اف (PDF) که شامل اسناد اسکن شده به عنوان تصاویر هستند و شما در میان آن ها به دنبال فایل مورد نظر خود باشید.سرویس ذخیره سازی اطلاعات دراپ باکس (Dropbox) روز گذشته قابلیت جدیدی را معرفی کرد که امکان تشخیص خودکار تصاویر را دارد . در این قابلیت جدید امکان تشخیص متن در تصاویرها و پی دی اف ها را فراهم می سازد تا به راحتی فایل مورد نظر کاربران پیدا شود .با توجه به گزارش ارائه شده دراپ باکس، 20 میلیارد فایل های پی دی اف و تصاویر در سرویس ذخیره سازی ابری دراپ باکس توسط کاربران قرار داده شده است . حدود 10 تا 20 درصد این فایل ها اسنادی هستند که تبدیل به عکس شده اند ، بنابراین سرویس جدید دراپ باکس می تواند بسیار مفید باشد .

کاربران برای جستجوی یک عکس یا فایل پی دی اف ، فقط کافیست در متور جستجوی دراپ باکس یک کمه یا عبارت مورد نظر را تایپ کنید. سپس دراپ باکس فایل هایی را که حاوی کلمات مشابهی که کاربر جستجو کرده باشد را نشان می دهد . شرکت دراپ باکس در مصاحبه ای با وب سایت VentureBeat اعلام کرده است که این ویژگی جدید سنگین ترین و پیچیده ترین پروژه ای محاسباتی ای است که با یادگیری ماشین  تیم توسعه دهنده دراپ باکس انجام داده است .این تیم برای توسعه این قابلیت جدید ، با فایل های پی دی اف به چالش کشیده شده اند ، زیرا فایل های پی دی اف چند صفحه ای نسبت به تصاویر نیازمند پردازش بیشتری هستند . تیم توسعه دهنده دراپ باکس برای ایندکس کردن فایل ها ، آن های این سیستم را طوری طراحی کرده اند که استخراج و خواندن متن پس از 10 صفحه پایان یابد .

قابلیت جدید تشخیص خودکار متن دراپ باکس ، فایل های تصاویر انگلیسی JPEG ، فایل های GIF ، فایل های TIFF و فایل های PDF در دراپ باکس فراهم شده است . این ویژگی حتی برای فایل هایی که از قبل معرفی این سیستم ذخیره شده اند نیز در دسترس می باشد . با این حال ، در دسترس بودن این ویژگی جدید بسیار محدود است . این سرویس برای کاربران سرویس های تجاری و شرکت ها احتمالا به زودی دریافت خواهند کرد ، بستگی به زمانی دارد که مدیران حساب کاربری آن ها چه زمانی این ویژگی را فعال می کنند . اما مشتریانی که حساب کاربری حرفه ای را تهیه کرده اند ، در ماه های آینده به این ویژگی دسترسی خواهند داشت . کاربران معمولی نیز مجبور هستند با همان روش قدیمی به جستجوی فایل های خود بپردازند.

منبع engadget

نمایندگی

, , , ,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست