ریزر از یک کارت گرافیک اکسترنال Core X با قیمت ۲۹۹ دلار معرفی کرد

شرکت ریزر (Razer) یکی از تولید کنندگان مطرح سخت افزار و لوازم جانبی کامپیوتری می باشد ، این شرکت در روز گذشته از سری جدید و به روز شده کارت گرافیکی اکسترنال خود را  تحت عنوان Core X معرفی کرد . این داکت گرافیکی اکسترنال در به روز رسانی انجام شده از مک بوک پرو شرکت اپل به وسیله ی پورت تاندربولت ۳ پشتیبانی می کند .

داک گرافیکی اکسترنال Core X محصول جدیدی است که شرکت ریزر معرفی کرده است ، این داک گرافیکی با قیمت  ۲۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد .Core Xدر مقایسه با داک گرافیکی  Core v2 که با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه شد نمونه ارزان تر به حساب می آید . البته فراموش نکنید که Core X از قابلیت های پیشرفته تری بهره مند شده است از جمله مانند USB ، پورت اترنت و همچنین سیستم نورپردازی کورما ریزر مجهز شده است . داک گرافیکی Core X از پیشرفت های زیادی نسبت به نسخه Core V2 بهره مند شده است که مهم ترین پیشرفت این داک امکان شارژ بیش از ۱۰۰ وات انرژی از پورت تاندربورلت می باشد . Core X از یک منبع تغذیه ۶۵۰ واتی بهرمند شده است در مقایسه با نمونه V2 از یک منبع انرژی ۵۰۰ واتی استفاده شده بود بیشتر می باشد .

داک گرافیکی Core X همانند داک گرافیکی Core V2 از مک بوک پرو شرکت اپل و سیستم های با سیتم عامل ویندوز پشتیبانی می کند ، اگر چه شرکت ریزر اعلام کرده است کاربرانی که می خواهند از این داک اکسترنال برای مک بوک های پرو استفاده کنند باید سیستم عامل مک بوک خود را به نسخه ۱۰.۱۳.۴ بروز رسانی کنند تا بتوانند از کارت گرافیک های رادئون شرکت AMD بهره مند شوند . این داک گرافیکی اکسترنال با قیمت ۲۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد .

منبع theverge

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست