ساتیا نادلا ۳۵.۹ میلیون دلار از سهام خود را به فروش رساند

طبق گزارش منتشر شده در روز جمعه ، ساتیا نادلا مدیرعامل شرکت مایکروسافت سهام خود را به  ارزش ۳۵.۹ میلیون دلار به فروش رساند . بر اساس اوراق منتشر شده از سازمان بورس اوراق ایالات متحده امریکا ، مدیر عامل مایکروسافت (ساتیا نادلا ) اخیرا سهام خود را به ارزش ۳۵.۳۹ میلیون دلار را به فروش رسانده . اما تمامی سهام خود را به فروش نرسانده است ، وی همچنان ۷۷۸،۵۶۹ هزار سهم معادل ۲.۲ میلیون دلار سهم متغییر در شرکت مایکروسافت در اختیار دارد .

ساتیا نادلا با فروش سهام خود بزرگترین حرکت از زمان منصوب شدن به مدیریت شرکت مایکروسافت از سال ۲۰۱۴ را انجام داده است . پیش از این ساتیا نادلا در سال ۲۰۱۶ به میزان ۸.۳ میلیون دلار را فروش رسانده است . بر همین اساس شرکت مایکروسافت بیانیه ای را منتشر کرد که این حرکت را در  جهت برنامه ریزی های شخصی و مالی انجام داده است . در واقع این حرکت ، آغاز یک طرح تجاری را نشان می دهد ; به طوری که ساتیا نادلا برای رسیدن به طرح خود در زمان های مختلف بخشی از سهام خود را در مایکروسافت به فروش می رساند .

مایکروسافت در ادامه بیانیه خود گفته است : نادلا به تداوم موفقیت های شرکت بسیار متعهد می باشد و در حال حاضر دارایی های آن به طور قابل توجهی از الزاماتی که مایکروسافت به تصویب رسانده است بیشتر می باشد .

با این حال ثروت ساتیا نادلا در حال افزایش می باشد ، وی اخیرا خانه ای را به مبلغ ۲۰ میلیون دلار خریداری کرده است . البته فراموش نکنیم ، مایکروسافت با مدیریت ساتیا نادلا توانسته است سال های موفقی را در بخش مالی پشت سر بگذارد و هم اکنون مایکروسافت با ارزش ۸۳۵ میلیارد دلار در یک قدمی تبدیل شدن به شرکت یک تریلیون دلاری می باشد . با افزایش ارزش مایکروسافت سهام مدیر عامل مایکروسافت بیشتر خواهد شد .

منبع businessinsider

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست