ساعت هوشمند پاور ایکس انرژی خود را از بدن کاربر می گیرد

ساعت هوشمند پاور ایکس می تواند از گرمای بدن شما قدرت خود را تامین کند ، این ساعت می تواند یک محصولی با سروصدای زیاد در نمایشگاه سال جاری معرفی شود ، اما نسل اول این ساعت اصلا مورد استقبال کاربران قرار نگرفت و نتوانست با دیگر محصولات موجود در بازار به رقابت بپردازد . در نهایت این شرکت تصمیم به توسعه ی این ساعت گرفت و نسل جدید این ساعت هوشمند در نمایشگاه سال جاری معرفی خواهد شد . این شرکت با اضافه کردن قابلیت های جالب و طراحی مدرن این ساعت و همچنین با شارژ شدن به وسیله ی بدن خود کاربر برای رقابت به بازار عرضه خواهد کرد .

در ظاهر این ساعت جذاب به نظر نمی رسد و ظاهری مناسب ندارد ، در صفحه نمایش پاور ایکس یک نشانگر حلقه ای مشاهده می شود می توان میزان شارژ باتری این ساعت را مشاهده کرد . با کمتر شدن خانه های این حلقه میزان باقی مانده باتری این ساعت مشخص می شود . ساعت هوشمند پاور ایکس میتواند میزان مصرف انرژی کاربر را در صفحه نمایش نشان دهد ، مقامات ماتریکس می گویند : ماتریکس ایکس دقیق ترین ساعت موجود در بازار خواهد بود که میزان سوزاندن دقیق کالری را مشخص می کند ، بنابراین کسانی که تناسب اندام برایشان اهمیت زیادی دارد می توانند به این ساعت علاقه مند شوند . این ساعت بی جهت ظاهر سختی ندارد ، علاوه بر اینکه این ساعت ضد آب بوده و تا عمق 200 متری قادر به تحمل نفوذ آب است همچنین در مقابله با ضربات مقاومت بسیار بالایی دارد .

جالب است بدانید ، این ساعت علاوه بر اینکه می تواند از شما انرژی خود را تامین کند زمانی که شما ساعت را از مچ دست خود باز میکنید ، پاور ایکس به حالت ذخیره انرژی می رود و می تواند تا دو سال در حالت ذخیره ی انرژی باشد و اطلاعات و دستورات را در حافظه خود ذخیره می کند . با این قابلیت ، کاربر زمانی که ساعت را به مچ دست خود ببندد ساعت دوباره فعال می شود و اطلاعاتی که ذخیره شده اند بدون تغییرات به نمایش در می آید . ساعت هوشمند ماتریکس ایکس از هردو سیستم عامل اندروید و آی او اس پشتیبانی می کند .

ساعت هوشمند پاور ایکس  در هفته های جاری نمایشگاه CES 2018 معرفی خواهد شد . این شرکت اعلام کرده است پیش فروش این ساعت در دسترس خواهد بود و قیمت این محصول 249 دلار است .

منبع androidheadlines

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست