سامسونگ در نیمه اول سال 2019 یک میلوین گوشی تاشو عرضه می کند

گوشی تاشو سامسونگ
سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان که هفته گذشته در شهر سانفرانسیسکو برگذار شد ، پیش نمایشی از صفحه نمایشی با قابلیت انعطاف پذیری خود را با نام اینفینیتی فلکس (Infinity Flex) را برای طرفداران خود به نمایش گذاشت . اما سامسونگ مشخصات دستگاه یا موبایلی که قرار است از این صفحه نمایش استفاده کند منتشر نکرد . در هر حال مشخصات و ویژگی های صفحه نمایش جدید سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان مشخص شد . صفحه نمایش منعطف سامسونگ با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ پیکسل و اجرای همزمان ۳ اپلیکیشن روی صفحه نمایش  از ویژگی های جذاب این صفحه نمایش است .
با این حال ، سامسونگ پیش از این جزئیاتی از عرضه ی این صفحه نمایش نکرده بود . در حاشیه ی این کنفرانس , Dj Koh رئیس بخش تلفن همراه سامسونگ  ، به خبرنگاران اعلام کرد که نخستین عرضه ی موبایل های انعطاف پذیر در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۹ و به تعداد یک میلیون دستگاه خواهد بود . رئیس بخش موبایل سامسونگ در ادامه گزارش خود گفت : این دستگاه زمانی برای تجاری سازی و فروش آماده می شود که مشکلاتی که از جمله خطوط آن در هنگام تا کردن صفحه نمایش مشخص می شود کاملا برطرف شده باشد ،در حال حاضر ، سامسونگ زمان دقیقی برای ارائه و عرضه ی این گوشی هوشمند با قابلیت انعطاف صفحه اعلام نکرده است . Koh در ادامه گزارش خود با اطمینان بالایی میگوید که قطعا در سال آینده نخستین گوشی هوشمند با صفحه قابل انعطاف را از غول تکنولوژی کره ی جنوبی خواهید دید .وی در ادامه توضیحات خود گفت : در صورتی که بازار واکنش مثبتی را به محصول جدیدمان نشان دهد ، سامسونگ تولید این دستگاه را بیشتر می کند ‌.
دی جی کو اعلام کرد ، وی دو ماه پیش با ساندرا پیشوای مدیر عامل گوگل دیدار کرده و گروهی را به همکاری این دو شرکت برای طراحی رابط کاربری محصولات سامسونگ تشکیل داده اند . سامسپنک پس از ارائه ی اولین نسخه از گوشی هوشمند با صفحه نمایش قابل انعطاف خود ، این شرکت قصد دارد این محصول را هر ساله مانند سری گوشی های گلکسی نوت و گلکسی اس عرضه کند . هرچند که عرضه ی اول این گوشی تا ابتدا در ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی خواهد بود .
منبع neowin

نمایندگی

, , ,

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست