شیائومی می ۸ مشابه ایموجی آیفون X رونمایی می شود

شرکت شیائومی روزهای خوبی را سپری میکند ، این شرکت در فروش محصولات خود پیشرفت چشمگیری را داشته است . این غول چینی به مناسبت سالگرد تاسیس ۸ ساله خود پرچمدار جدید خود  در تاریخ ۳۱ ماه می معرفی خواهد کرد . شیائومی نام پرچمدار جدید خود را می ۸ انتخاب کرده است .

انتظار داریم شیائومی می ۸ با ویژگی های سخت افزاری بسیار بالا ، همراه با دوربین دوگانه عمودی در پنل پشتی دستگاه همانند طراحی آیفون ۱۰ و بریدگی بالای صفحه نمایش معرفی خواهد شد . انتظار می رود در قسمت بریدگی صفحه نمایش می ۸ از سنسورهای مادون قرمز که جهت تشخیص چهره به کار برده خواهد شد و همچنین می ۸ با AR emoji مشابه آیفون X  مجهز خواهد شد .

این شرکت چینی اخیرا در شبکه اجتماعی ویبیو مطلبی را منتشر کرده است ، با اشاره به اینکه (( یک موج بزرگی از جذابیت ها در حال آمدن است  )) .همراه با این پست منتشر شده تصاویر پرشماری از ایموجی های غیر متحرکی بسیار مشابه ایموجی هایی می باشد که شرکت اپل برای آیفون X استفاده کرده است . ایموجی های منتشر شده از سر حیوانات مختلفی می باشد که نماد شرکت شیائومی نیز دیده می شود .اما آنطور که به نظر می رسد شیائومی با ایموجی های منتشر شده ،شیائومی ایده جدید یا مفیدی را ندارد تا مطرح کند .شیائومی مسیر خوبی را پشت سر گذاشته است ، این شرکت با معرفی شیائومی می میکس ۲ اس موفق شد در تولید گوشی های هوشمند قابلیت های خود را نشان دهد و این شرکت در مسیر درستی قرار گرفت  . اما به نظر می رسد شیائومی در می ۸ مسیر اشتباهی را پیش گرفته است . این مسیر انحرافی که شیائومی در پیش گرفته است و با الگو برداری از طراحی آیفون ۱۰ ، این شرکت را در بازار امریکا با مشکلات زیادی رو به رو خواهد کرد .

می ۸ از تراشه اسنپ دراگون ۸۴۵ شرکت کوالکام ، و در دو مدل با رم ۶ و ۸ گیگابایتی ، همراه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی معرفی خواهد شد . در قسمت نرم افزاری این گوشی مجهز به اندروید ۸.۱ اوریو و همراه با رابط کاربری MIUI 10 اختصاصی خود شیائومی استفاده می شود . انتظار می رود این گوشی با قیمت پایه ۴۷۰ دلار عرضه شود . به احتمال بسیار زیاد در اوایل ماه ژوئن وارد بازار جهانی شود .

phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست