صفحه حساب کاربران مایکروسافت به زبان طراحی فلوئنت بروزرسانی شد

شرکت مایکروسافت این غول بزرگ نرم افزاری ، به تازگی در حال تغییر طراحی داشبرد مدیریتی تحت وب کاربران خود می باشد . مایکروسافت پیش از این طرح هایی از چند داشبورد مدیریتی به نمایش گذاشته بود  ، ولی در نهایت نسخه نهایی داشبورد مدیریتی با طراحی جدید را در دسترس کاربران قرار می دهد .

 هم اکنون نسخه بروز شده داشبورد مدیریتی کاربران شرکت مایکروسافت در دسترس می باشد ، همانطور که مشاهده میکنید داشبورد مدیریتی جدید از یک سر صفحه بزرگ یا همان( هدر ) طراحی شده است که در آن اطلاعات مهم کاربران ، تعداد دستگاه هایی که کاربر دارد و همچنین میزان امتیازاتی که مایکروسافت اهدا میکند را به نمایش گذاشته می شود . اطلاعات دیگر کاربران در یک رابط کاربری که به صورت شبکه ای قرار می گیرد ، در این رابط کاربری کاربران می توانند به تنظیمات مختلفی که مربوط به حساب کاربری خود می شود دسترسی داشته باشند ، این دسترسی ها شامل مایکروساف فمیلی ، اشتراک گذاری ، تنظیمات دستگاه های موجود، حریم خصوصی و…. می باشد .

آنطور که به نظر می رسد ، شرکت مایکروسافت طراحی جدید نسخه بروز شده داشبورد مدیریتی کاربران خود را به تدریج منتشر می کنند ، چون در حال حاضر تمام کاربران به داشبورد مدیریتی جدید دسترسی ندارند . در هر صورت داشبورد مدیریتی جدید به طور قابل توجهی جذاب تر از نسخه قبلی داشبورد مدیریتی کاربران می باشد ، به احتمال بسیار زیاد در روزهای آتی داشبرد مدیریتی جدید در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت و نباید بیش از این تاخیر داشته باشد .

منبع thurrott

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست