قبول کردن موانع و تاثیرات آن برای پیشرفت کسب و کار

احتمالا در طول زندگی خود مشکلات و یا موانعی سر راه خود و یا در کسب و کارتان پیش می آید ، شما می توانید از تکنیک اجایل که در این مطلب به طور مفصل در مورد آن بحث می شود را در کسب و کارتان به کار ببرید . به احتمال زیاد بسیاری از شماها این عبارت را شنیده اید : ” اگر این کار ساده ای بود ، همه می توانستند از پسش بر بیایند” این جمله را می توان برای برای هر کسب و کاری در زندگی استفاده کرد . می توان از آن در شروع کسب و کار و یا در نوشتن کتاب تا تبدیل شدن به یک ورزشکار و  یا هنرپیشه ی معروف و حتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرد . اگر شما اهداف بزرگتری دارید و یا از زندگی خود بیشتر از مطالب عادی می خواهید ، می توانید  تکنیک Agile را بیاموزید .

پیگیری با جدیت بالا برای رفع موانع سرراه

در واقع تکنیک اجایل (Agile) یک روشی است که اغلب در مدیریت پروژه و توسعه نرم افزار به کار می رود ، اما می توان به از تکنیک اجایل در هرنوع پروژه ای یا وضعیتی در زندگی خود به کار ببریم . تکنیک Agile شامل یک رویکرد تکراری و افزایشی برای تکمیل پروژه شما می باشد . در ابتدای کارتان معمولا شما به دنبال ارائه نسخه ای از محصولتان به بازار هستید که قابل اعتماد باشد و سپس در مراحل بعدی در تلاش هستید تا نسخه های کامل تر و بهتری راهی بازار کنید و در نهایت به یک نسخه تکامل یافته و عالی از محصول خود برسید .

همچنین تکنیک اجایل ( Agile ) در همکاری نیز تمرکز دارد ، در واقع به شما کمک می کند با شفاف سازی پیشرفت خود را به وضوح مشاهده کنید و به کمک این تکنیک می توانید  موانعی را که در سر راه اهداف خود را کاملا تصور کنید . در واقع با این تکنیک می توانید پیگیری های متعددی را برای رفع موانع انجام دهید  ، تا ۸۰ درصد پروژه های خود را سریع تر از رقبا پیش ببرید . به عنوان مثال : مثلا زمانی که از پروژه ای که انجام می دهید عقب افتاده اید ، به جای ارسال ایمیل و صبر کردن برای ملاقات بعدی ، می توانید سریعا گوشی را بردارید و با کسی که می تواند به شما کمک کند تماس بگیرید و به آن شخص مشکل خود را مطرح کنید و بگوید تا وقتی این مشکل شما حل نشود کار دیگری را نمی توانید انجام دهید . تا زمانی که مشکلتان حل نشده و راه حلی برایش پیدا نکرده اید تلفن را قطع نکنید و به پیگیری خود ادامه دهید ، در نهایت این راه کار راحت می تواند در نهایت باعث رفع مشکل شما با سرعت زیادی شود و سریعا از چالشی که در سر راه شما قرار گرفته عبور کنید .

شفاف سازی موانع پیش رو

هنگامی که شما فکر می کنید چیزی مهم است ولی انجام نمی شود ، اما دلیل آن چیست ؟! چرا مسائل دیگر اهمیت بیشتری پیدا می کنند ؟ من  گاهی اوقات فکر می کنم  موانع کوچکی وجود دارند که مارا به عقب می راند این درحالی است که خود ما متوجه آن نمی شویم. در واقع ، اگر قصد دارید به اهدافتان نزدیکتر شوید ، تلاش کنید موانعی که در سر راهتان وجود خواهد داشت را شناسایی کنید و آن ها را مشاهده کنید .هنگامی که شما می توانید آنچه را که شما را از حرکت رو به جلو جلوگیری می کند را تجسم کنید ، می توانید از راهکارهای مختلفی برای رفع موانع پیش روی خود یکی را انتخاب کنید . در واقع شما می توانید بخشی از زمان خود را برای برنامه ریزی برای حل کردن موانع موجود تمرکز کنید . اگر چه شما می توانستید کار خود را با وجود اینکه موانعی وجود دارد پیش ببرید ، چرا این کار را قبلا انجام نداده اید ؟

یکی دیگر از گزینه ها ی پیش رویتان این است که از کسی کمک بخواهید و کار را به او بسپارید ، این زمانی است که پروژه و یا کارتان بیش از اندازه طول کشیده است . زمانی که من به مشکلی بر می خورم ، شاید من فرد مناسبی برای انجام دادن آن کار نیستم . در این مرحله باید کسی را پیدا کنم که در آن کار مهارت بالایی دارد تا کمک بگیرم و یا این کار را به صورت کامل به آن شخص ماهر بسپارم . در واقع ، کمک گرفتن از فرد خبره تر به هر نحوی می تواند شمارا به اهدافتان نزدیک کند .

در اطراف آنچه را که می خواهید باشید

اما یکی از بهترین توصیه هایی راکه من شنیدم ، زمانی که می خواهید به اهداف دور از دسترس برسید ،  می توانید افرادی را را انتخاب کنید که قبلا به هدف شما رسیده اند ; با آن ها ملاقات کنید ، مشورت کنید و از آن ها بیاموزید . پیشنهاد می کنیم در محیطی قرار داشته باشید که به رویاها و اهداف شما همخوانی داشته باشد و ارزشی را به کار آن ها بیفزایید .وقت خود را برای کمک به آن ها بدهید و در کمک کردن همیشه داوطلب باشید ، تا بتوانید با این کارها تجربه خود و موقعیت خود را بالا ببرید . سعی کنید در آغاز کسب و کاری که تجربه ندارید عجله نکنید . قبل از شروع در مورد آن مطالعه کنید و سپس آماده می شوید تا درگیر کسب و کارتان شوید . آنچه که می توانید از دیگران یادبگیرد ، بیاموزید .

من در حال حاضر از دنیای کسب و کار و چالش های پیش روی آن چیزی نمی دانم ، لازم راه حل های تمام موانع را خودتان پیدا کنید ، راهی را پیدا کنید که چگونه برای حل کردن چالش ها از دیگران کمک بگیرید .

منبع inc

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست