مایکروسافت ابزار ویندوز دسکتاپ را برای توسعه دهندگان معرفی کرد

شرکت مایکرو سافت غول فناوری امریکایی در روز سه شنبه جدید ترین ابزار با عنوان ویندوز دسکتاپ را معرفی کرد ، این ابزار بصورت آنلاین می تواند مناسب توسعه دهندگانی باشد که میخواهند نظارت دقیقی روی اپلیکیشن های خود داشته باشند را فراهم می سازد . با ابزار ویندوز دسکتاپ توسعه دهندگان می توانند تجزیه و تحلیل دقیق تر در مورد عملکرد برنامه و اشکال زدایی برنامه های ساخته شده در ویندوزطراحی شده است .

windows-desktop-program

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود ، توسعه دهندگان و برنامه نویسان می توانند عملکرد کلی از برنامه های توسعه داده شده خود را مشاهده کنند . همچنین این ابزار قابلیتی دارد که توسعه دهندگان می توانند برنامه های بیشتری  را به این داشبورد اضافه کنند و عملکرد کلی را مشاهده کنند . توسعه دهندگان برای اهراز هویت برنامه ها باید یک فایل امضا نشده را دانلود کنند و در ادامه باید همان امضایی را که در فرم انجام داده اند را در برنامه ای که توسعه داده اند آپلود کنند .

این ابزار به مایکروسافت کمک می کند تا برنامه هایی که توسعه داده شده و گواهی نامه تائید را دریافت کرده اند را برای مایکروسافت به راحتی نمایش دهد .از طریق پرتال جدید ، توسعه دهندگان می توانند به اطلاعاتی که صحت سلامت برنامه را اعلام می کند  بر اساس موقعیت مکانی در دسترس داشته باشند . امکانات دیگری که می توان به آن اشاره کرد ، به وسیله این ابزار می توان وضعیت سلامت برنامه و تعداد پذیرش نسخه های مختلف برنامه های توسعه داده شده را با جزئیات دقیق مشاهده کرد . از مزیت های این ابزار می توان به عنوان مثال ، سازگاری با ویندوز ۱۰ ، امکان دانلود Stack و فایل های CAB برای ردیابی و اشکال زدایی برنامه ها بسیار مناسب است.

windows-desktop-program-3

در نهایت ، این ابزار به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا به وسیله ی API های مربوطه به اطلاعات دسترسی داشته باشند بدون اینکه به پرتال مراجعه کنند . این ابزار جایگزین برنامه Microsoft Sysdev Partner Portal شده است که با امکانات کمتری در اختیار توسعه دهندگان بود . این ابزار کاملا رایگان است و میتوانید از سایت توسعه دهندگان مایکروسافت  آن را دریافت کنید .

منبع neowin

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست