مایکروسافت اپلیکیشن یادداشت برداری Sticky Notes را برای اندروید و iOS منتشر می کند

مایکروسافت ، این غول فناوری یک برنامه یادداشت برداری و فهرست کردن وظایف روی محیط دسکتاپ ویندوز 10  با نام Sticky Notes دارد . به وسیله ی این برنامه کاربردی ، کاربران قادر خواهند بود یادداشت های خود و یا فهرست وظایف خود را مانند یک تیکه کاغذ در محیط ویندوز خود روی صفحه نمایش بچسبانند و یا سنجاق کنند ، با این برنامه کاربران لیست وظایفی که یادداشت کرده اند همیشه جلوی چشمشان خواهد بود .

ظاهرا ، مایکروسافت می خواهد یک به روز رسانی برای Sticky Notes در ویندوز 10 ارائه دهد . در این به روزرسانی شامل یک حالت تاریک ، عملکرد و دسترسی بهتر به امکانات و همچنین یک نوار ابزار جدید طراحی شده است .

با این حال ، به نظر می رسد مایکروسافت همراه این به روزرسانی و یا بعد از ارائه به روز رسانی ، مایکروسافت برنامه یادداشت برداری Sticky Notes را برای پلتفرم های اندروید و iOS ارائه خواهد داد .کاربران گوشی های هوشمند به وسیله ی این اپلیکیشن قادر خواهند بود تا یادداشت های خود در ویندوز 10 را با نسخه اپلیکیشن موبایلی همگاک سازی کنند و در هر مکانی که باشند به آن ها دسترسی داشته باشیم .

در حال حاضر ، این خبر به صورت رسمی منتشر نشده است ، امکان دارد این اپلیکیشن برای اندروید و iOS هرگز ارائه نشود ، اما مایکروسافت تا پایان سال جاری اپلیکیشن خودذ را روی دیگر پلتفرم ها آزمایش خواهد کرد . فعلا مشخص نشده است که آیا اپلیکیشن یادداشت برداری مایکروسافت به صورت همزمان برای هر دو سیستم عامل منتشر خواهد شد یا خیر .

منبع phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست