مایکروسافت هولولنز ۲ را در نیمه اول سال ۲۰۱۹ عرضه می کند

هم اکنون سه سال و نیم از معرفی هولولنز شرکت بزرگ مایکروسافت گذشته است ، در حال حاضر مایکروسافت هولولنز بعدی را معرفی نکرده است . اما چندی پیش شایعاتی منتشر شد که مایکروسافت نسل دوم هدست هولولنز را معرفی نخواهد کرد و بجای آن مستقیما به سراغ نسخه سوم این هدست خواهد رفت همراه با بروز رسانی های جدیدتر معرفی خواهد شد . در روز گذشته ، وب سایت Thurrott جزئیات بیشتری در مورد هدست مایکروسافت منتشر کرده است .

بر اساس گزارش منتشر شده ظاهرا نسل جدید هولولنز مایکروسافت با نام رمزی سیدنی در حال ساخت می باشد و همچنین ویژگی های جالبی را داراست . هولولنز نسل بعدی وزن سبکی را دارد و از نمایشگری استفاده شده است که نسبت به نسل پیشین این دستگاه به طور قابل توجهی بهبود پیدا کرده است در نتیجه میدان دید وسیع تری را برای کاربر فراهم آورده است . همچنین قیمت این دستگاه نسبت به نسل پیشین هولولنز پایین تر خواهد بود و هدف مایکروسافت توانایی خرید این محصول برای طیف وسیعی از کاربران باشد . ظاهرا مایکروسافت این دستگاه را در سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد کرد .

مایکروسافت در سال های گذشته سرمایه گذاری های زیادی را در صنعت واقعیت مجازی انجام داده اند ، به عنوان مثال هدست .اقعیت ترکیبی این شرکت است که مشاهده می کنید . شرکت های دیگری نیز هستند که با مایکروسافت در حال رقابت می باشند مانند شرکت بزرگ اپل و گوگل که با محصولاتی همچون ARKit و ARCore توانسته اند با تلاش های زیاد مبتنی بر گوشی های هوشمند را به پایان برسانند . البته توجه داشته باشید که فعلا دستگاه مستقل دیگری از این دو شرکت بزرگ معرفی نشده است .

مایکروسافت با شرکت های بزرگ دیگری در این حوزه در حال رقابت می باشند ، رقبایی همچون لنوو که در ماه های گذشته هدست واقعیت ترکیبی خود را معرفی کرده است و در حال عرضه می باشد ، مایکروسافت این غول نرم افزاری باید قصد دارد با برنامه های سریع خود در این حوزه موفقیت های بیشتری را کسب کند .

منبع neowin

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست