مدیا تک برای آیفون مودم ۵G تولید می کند

شرکت مدیا تک یکی از شرکت های بزگ تولید کننده تراشه های موبایل است و با اکثر شرکت های بزرگ تولید کننده موبایل های هوشمند از جمله شیائومی ، نوکیا و… همکاری می کند .مدیا تک در حال عقد قرار داد برای همکاری با شرکت اپل جهت تولید تراشه های WiFi مورد نیاز اسپیکرهای هوشمند (هوم پاد ) قرار دارد. اما این سازنده تراشه اهداف بزرگ تری را دنبال می کند ، مدیا تک قصد دارد تولید مودم های آیفون های بعدی را بر عهده بگیرد . در چندین روز گذشته گزارشی از بلومبرگ منتشر شد که اپل ممکن است اینتل را به عنوان دومین تامین کننده مودم های خود تبدیل کند و مدیا تک نیز بخشی از نیاز های اپل را تامین خواهد کرد . فراموش نکنیم که شرکت کوالکام به عنوان اولین شرکت تامین کننده تراشه های اپل می باشد .

شرکت مدیا تک در اوایل ماه ژوئن مودم ۵G خود را معرفی کرد . این مودم با نام Helio M70 قادر خواهد بود با سرعت ۵ گیگابیت بر ثانیه و با معماری هفت نانومتری شرکت TSMC معرفی شد . این مودم قرار است در سال ۲۰۱۹ حدودا ۶ ماه زودتر از برنامه ریزی های مدیا تک به بازار عرضه شود .

بر اساس شایعات منتشر شده ، هدف از عرضه زود هنگام تراشه های مدیا تک برای تحریک شرکت اپل صورت گرفته است . اما قبل از اینکه شرکت اپل برای استفاده کردن از تراشه های مدیا تک تصمیم گیری کند ، ابتدا مدیا تک باید اطلاعات و جزئیات خود را در رابطه با توسعه فناوری و همکاری های لازم با اپل را مشخص کند . در حال حاضر اپل رابطه خوبی را با شرکت کوالکام ندارد و این فرصت بسیار خوبی برای شرکت مدیا تگ می باشد .

منبع gsmarena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست