مرورگر مایکروسافت اج برای اندروید و آی او اس آپدیت می شود

مایکروسافت اج (Edge) مرورگر موبایل ردموندی ها که برای هر ۲ سیستم عامل اندروید و IOS منتشر شده است ، به زودی ویژگی ها و بهبودهای جدیدی را در یک بروزرسانی دریافت خواهد کرد . در حال حاضر اگر از نسخه بتا اپلیکیشن مایکروسافت Edge استفاده می کنید از ویژگی های جدیدی که قرار است اضافه شود آشنایی دارید ولی در صورتی که از نسخه موجود در فروشگاه اندروید و یا اپ استور دریافت کرده اید در ادامه با بروز رسانی این اپلیکیشن آشنا خواهید شد .

اول از همه و مهم تر از همه ، مایکروسافت ویژگی ترجمه صفحات وب را در این بروزرسانی اضافه خواهد کرد ، این ویژگی از اهمیت ویژه ای برای موبایل های هوشمند می باشد .در حال حاضر این ویژگی در نسخه بتای این اپلیکیشن فعال است و شما می توانید به طور خودکار صفحات وب را ترجمه کنید .

اگر از Bing Rewards در مرورگر اج استفاده می کنید ، مشاهده کرده اید که مرورگر مانع از دریافت پاداش برای استفاده از موتور جستجوی پیش فرض می شود. مایکروسافت در بروزرسانی جدید این مشکل را رفع خواهد کرد.

در نهایت موردی که اهمیت بالایی هم دارد، اعمال بهبودها و رفع برخی نواقص مرورگر است. متأسفانه، زمان انتشار این به‌روزرسانی مشخص نیست؛ اما هم‌اکنون که نسخه‌ی بتا آماده‌ی دانلود است، می‌توان انتظار داشت که دانلود نسخه‌ی پایدار نیز به‌زودی در دسترس عموم کاربران قرار بگیرد.

در کل ، برخی از نواقص مرورگر اج و بهبود برخی از قابلیت های این اپلیکیشن در این بروزرسانی اعمال خواهد شد .متاسفانه تاریخ انتشار نسخه بروزرسانی شده مرورگر اج مشخص نشده است ، ولی می توانید نسخه بتای این اپلیکیشن را دانلود کنید و از قابلیت های جدید آن استفاده کنید . نسخه بروزرسانی شده به زودی در گوگل پلی قرار داده خواهد شد .

منبع phonearena

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست