نرم افزار یکپارچه اسپید

نرم افزار یکپارچه اسپید از بروز ترین تکنولوژی های روز علوم کامپیوتر ساخته و طراحی شده است , نرم افزار اسپید با توانایی بالا , سرعت بالا , محاسبات دقیق و بدون اشتباه و گستردگی بسیار بالای خود و همچنین با انعطاف بسیار خوب خود میتواند امکانات بسیار خوبی برای تمام استفاده کنندگان از قبیل شرکت ها , کارخانه ها , تولیدی ها , سازمان های خدماتی دولتی و خصوصی و مشاغل دیگر فراهم آورد.

نرم افزار اسپید با رابط کاربری بسیار آسان و هوشمند میتواند مورد استفاده مبتدی ترین کارمندان هم قرار بگیرد , نرم افزار یکپارچه اسپید حاصل بیش از ۱۴ سال سابقه کارمندان و مهندسان شرکت طراحی و ساخته شده است , نرم افزار اسپید دارای با قابلیت دسترسی بسیار آیان به زیر سیستم های حسابداری (حسابداری چند سطحی) , انبار داری , خرید و فروش , خزانه داری و عملیات چک , فروش اقساطی , تولید و امانی و… میتواند تمام عملیات فروش و خرید , انواع عملیات چک , انبارداری ورود و خروج کالا و انبارگردانی , کالای امانی , میزان تولید و سود کالا , حسابداری سود و زیان را بطور دقیق و با رسم نمودار و انواع گزارش گیری ها را برای شما به راحتی هرچه تمام تر انجام دهد.

مزایای خرید نرم افزار اسپید

سرعت بالا در محاسبات

یکسال پشتیبانی رایگان

به روز رسانی آنلاین

برنامه نویسی دلفی ۲۰۱۷

پایگاه داده ۲۰۱۷

آموزش رایگان

زیرسیستم های نرم افزار اسپید

حسابداری

نرم افزار حسابداری اسپید در مدل ها , قیمت و سطوح مختلف طراحی شده است و میتواند در مشاغلی از قبیل فروش , بازرگانی , تجارت , سازمان های خصوصی و دولتی , فروشگاه ها , تولیدی ها و کارخانه ها در سطح های بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار بگیرد .

♦ محاسبه سریع و دقیق در گزارشهای چند لایه تا اسناد های مالی 

♦ گزارش جامع از مراکز حسابداری به همراه انتخاب سطوح

♦ پوشش دهی تمام کسب و کارهای کوچک تا سازمان های بزرگ خصوصی و دولتی

و……

مشاهده کلی

 

انبارداری

انبارداری در تمامی موسسات به خصوص در شرکتهای بازرگانی و تولیدی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.با نرم افزار انبارداری اسپید میتوانید کنترل ورود و خروج کالا و مواد اولیه در انبار به شرکت و نگهداری لحظه ای و به موقع موجودی تعدادی و ریالی به همراه شناسه ورود و اطلاعات آماری از آنها و شناسایی و ردیابی آنها از جمله ویژگیهای حائز اهمیت نرم افزار انبارداری اسپید می باشد.

♦ انبارداری مدرن و با دقت با نرم افزار اسپید

♦ گزارش گردش کلی بازرگانی کالا در نرم افزار انبارداری اسپید

♦ نظارت و کنترل دقیق بر تمام گزارشات و موجودی انبار

و……

مشاهده کلی

خزانه داری

از آنجا که تأمین منابع نقدینگی و وصول به موقع مطالبات و پاسخگویی به تعهدات و جمع‌آوری اطلاعات خزانه داری خلاصه و مفید، مورد نیاز تمامی شرکتها بوده و از ویژگیهای بارز نرم افزار خزانه داری می‌باشد.
کنترل وجوه نقد، اسناد دریافتنی و اسناد پرداختنی و نگهداری سوابق آنها، خصوصا در سازمانهایی که با حجم بالای اطلاعات سر و کار دارند، اهمیت به‌سزائی داشته و کلیه این موارد به راحتی با نرم افزار خزانه داری اسپید قابل انجام می‌باشد.

♦  ارتباط مستقیم  با سایر بخش های سیستم حسابداری 

♦  گزارش چکهای پرداختی پاس شده در نرم افزار خزانه داری

♦  مدیریت آسان و دقیق دارایی ها و اسناد در نرم افزار خزانه داری

مشاهده کلی

نرم افزار تولید و بهای تمام شده

نرم افزار تولید و بهای تمام شده برای محاسبه و تعیین بهای تمام هزینه ها و کاهش هزینه ها و آنالیز سود آوری در تولید هر یک از محصولات است. یکی از مهمترین مباحث در کارخانجات تولیدی، ثبت و تحلیل فرایند محصولات، نگهداری مستندات، نگهداری موجودی کالای نیمه ساخته، محاسبه تولید و بهای تمام شده محصولات، ظرفیت سنجی به همراه برنامه ریزی تولید و تأمین مواد اولیه می باشد.

♦  تحلیل ظرفیت تولید و ظرفیت در دسترس انبار

♦  امکان اتصال با سیستم انبار در نرم افزار بهای تمام شده

♦  ارایه گزارش ثبت آمار تولید در نرم افزار بهای تمام شده

و….

مشاهده کلی

خرید و تدارکات

نرم افزار خرید و تدارکات اسپید , در تمامی مؤسسات و سازمانها، نرم افزار خرید و مدیریت برنامه ریزی خرید داخلی مواد اولیه و کالا، تغذیه کننده سایر بخشها به خصوص تولید، فروش و پروژه های در جریان ساخت است. ارتباط مناسب نرم افزار خرید و تدارکات با سایر بخشها و تأمین به موقع مواد و کالا نقطه قوت سیستم یکپارچه اسپید می باشد.

♦  امکان تنظیم شماره برگه در طول سال مالی و مرتب سازی شماره برگه ها براساس تاریخ

♦  امکان نمایش شعبه صادر کننده برگه های خرید

♦  بررسی وضعیت قراردادها و سفارشات خرید و کنترل اقلام باقیمانده در نرم افزار خرید و تدارکات

و….

مشاهده کلی

فهرست