نیم تگ ، ویژگی جدید اینستاگرام معرفی شد

اینستاگرام Nametags

اینستاگرام اعلام کرده است که دو ویژگی جدید برای ارتباط بیشتر کاربران خود باهم معرفی کرده است . اولین ویژگی اضافه شده توسط اینستاگرام نیم تگ ( Nametag ) نامیده می شود ، این ویژگی یک طرح گرافیکی با قابلیت تنظیم و شخصی سازی دارد و همچنین مانند کدهای QR عمل می کند . با این ویژگی جدید ، دیپر کاربران می توانند نیم تگ شما را اسکن کنند و از داخل اپلیکیشن Instagram وارد پروفایلتان شوند و به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند .

Nametags  می تواند به روش های مختلفی سفارشی سازی شود ، به طوری که کاربران می توانند  شکلک ها و یا تصاویر گوناگونی اضافه کنند . اینستاگرام دو روش را برای دسترسی به Nametags در اپلیکیشن قرار داده است ، در روش اول می توانید از دوربین خود اینستاگرام اسکن کنید و یا از طریق ضربه زدن بر روی دکمه ای که در گوشه ی نیم تگ اپلیکیشن قرار داده شده است استفاده کنید . اینستاگرام این قابلیت ها را برای راحتی در ارتباط هرچه بیشتر کاربران و دانشجویان معرفی کرده است . فقط کافیست نیم تگ را باز کنید و اپلیکیشن دیگر کاربر را اسکن کنید .  از امروز می توانید اپلیکیشن اینستاگرام خود را به روزرسانی کنید و  از قابلیت حدید نیم تگ استفاده کنید .

اما قابلیت دومی که اینستاگرام می خواهد معرفی کند ، مربروط به دانشگاه و مدرسه می شود . این قابلیت فعلا در مرحله تست می باشد و به زودی قرار است به طور رسمی به Instagram در بروز رسانی جدیدی اضافه شود . به لطف استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود ، به لیستی از کاربران دسترسی داشته باشید که در یک مکان تحصیل کرده اید .کاربران در این قابلیت می توانند بر اساس سال تحصیلی و همچنین با جستجو کردن نام همکلاسی هایشان بپردازند .

منبع androidpolice

نمایندگی

, , , , ,

پست های مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست