ویندوز 7 برای شرکت ها تا سال 2030 پشتیبانی می شود

مایکروسافت چندی پیش اعلام کرده بود که فقط تا پایان سال 2020 میلادی از سیستم عامل ویندوز 7 پشتیبانی خواهد کرد و پس از پایان تاریخ پشتیبانی دیگر به روزرسانی امنیتی برای سیستم عامل محبوب 7 منتشر نخواهد کرد . اما بسیاری از شرکت ها و سازمان ها هستند که از ویندوز 7 استفاده می کنند ، اما مایکروسافت برای سازمان ها این امکان را فراهم کرده است که می توانند با پرداخت مبلغی ، از پشتیبانی اختصاصی مایکروسافت تا سه سال بعد یعنی 2023 بهره مند شوند . بر همین اساس ، مایکروسافت اعلام کرده است که قیمت پشتیبانی بین سال های 2020 تا 2030 افزایش خواهد داشت ، یعنی قیمت پشتیبانی سال دوم پشتیبانی افزایش خواهد داشت .

اما این اتفاق جدیدی نیست ،اگر در خاطر داشته باشید پیش از این پشتیبانی ویندوز XP نیز در سال 2014 به پایان رسید ، ولی شرکت های زیادی بودند که از سیستم عامل اکس پی استفاده می کردند و با پرداخت مبلغی توانستند پشتیبانی مایکروسافت را برای سیستم عامل های خود دریافت کنند . اما مایکروسافت کاربران خود را تشویق به ارتقا سیستم عامل های خود کرد . مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد که دیگر نمی خواهد سیستم عامل جدیدی رامعرفی کند و Windows 10 آخرین سیستم عامل این شرکت خواهد بود و به روزرسانی های منظمی را برای این سیستم عامل ارائه می دهد و ویژگی های جدیدی اعمال می شود .

مایکروسافت امید.ار است فروش ویندوز 10 را بهبود ببخشد ، با این حال مایکروسافت فقط به دنبال افزایش سه ساله پشتیبانی نیست ، زمانی که طول عمر ویندوز XP طولانی شد و کاربران تمایلی به ارتقا سیستم عامل خود نداشتند ، مشکلات بسیار زیادی در صنعت کامپیوتر رخ داد . مایکروسافت مدتی برای مقابله با حمله هایWannaCry به روزرسانی های امنیتی را برای سیستم عامل اکس پی ارائه داد . مایکروسافت باید کاربران خود را متقاعد کند تا سستم عامل های خود را ارتقا دهند .

منبع engadget

نمایندگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست